گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۰۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
خطیب نماز جمعه سپیدان:
خطیب نماز جمعه سپیدان بیان داشتند: مسئولین سیاسی کشور باید جواب این اقدام زشت رئیس جمهور دیوانه آمریکا را بدون ترس، قاطعانه و از موضع عزت بدهند.

به گزارش تنویر سپیدان به نقل از سپیدان پرس، سید عبدالرحمن موسوی انور امام جمعه سپیدان که با حضور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد، با بیان اینکه دین مخالف ناامنی در جامعه است؛ اظهار داشت: مهمترین و بزرگترین نعمت برای بشر امنیت است.

موسوی انور در ادامه ضمن تبریک میلاد حضرت زینب سلام الله علیها به وضعیت بانوان در ادارات، صدا و سیما و مراکز آموزش و دانشگاهی اشاره کرده و اذعان داشت: این وضعیت بی حجابی علاوه بر اینکه روبروی فرهنگ زینبی قرار گرفته سبب مسموم شدن روح و روان جوانان و عوض شدن مسیر زندگیشان به سمت نابودی می شود. وی با تاکید بر اینکه این مهم برای کسی اهمیت ندارد؛ تصریح کرد: چرا در ادارات و نهادها در برابر بی حجابی بانوان امر به معروف و نهی از منکر نمی کنید؟! چرا عده ایی در برابر بی حجابی مراکز دانشگاهی سکوت کرده اند؟! آیا در جامعه اسلامی حقوق زن در بی بند و باری و فساد است؟!

گزیده اظهارات خطیب نمازجمعه سپیدان را می خوانیم:

  • حضرت زینب سلام الله علیها انسانیت را زنده کرد. از اینکه جوانان ما عاشقانه جانشان را تقدیم می کنند برای حضرت زینب افتخار می کنیم و این هزینه زیادی نیست. سیره و تفکر حضرت زینب سلام الله علیها باید محور حرکت تربیتی، سیاسی، فرهنگی و سیاسی بانوان ما قرار بگیرد. ما اگر بخواهی در حوزه زنان تحول اساسی ایجاد کنیم باید با درک این سیره، نگذاریم بانوان ما در مراکز عمومی، جامعه، خانواده، مراکز سینمایی و هنری، مراکز آموزشی و دانشگاهی و ادرات به عنوان ابزاری برای فساد قلمداد شود.

 

  • تفکر حضرت زینب سلام الله علیها باعث عزت ما در دنیا شده است. حرکت عزت بخشی که انقلاب اسلامی به ما داد مدیون تفکر حضرت زینب سلام الله علیها است. ما غیر از تفکر حضرت زینب سلام الله علیها محوری مهم و اساسی برای انقلابمان نداشته و نخواهیم داشت.

 

  • دهه فجر دهه نور، کرامت، هویت ایرانی است. اقدام حضرت امام خمینی(ره) بعد از انبیاء در تاریخ بی نظیر بود.شکست حکومت نظامی از طرف حضرت امام خمینی(ره)، از امدادهای غیبی و معجزات شگفت انگیز این قرن بود. اقدامات همافران ارتش در آن زمان یک اقدام شگفت انگیز بود. این اقدامات قدرت و عظمت تفکر حضرت زینب سلام الله علیها بین مردم بود که نتیجه اش انقلاب اسلامی شد که مایه عزت ما و ذلت دشمنان شده است. انقلابی که معادله ابر قدرت ها را به هم ریخت.

 

  • ما نسل اندر نسل مدیون همت بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی، مبارزات بی دریغ مردم و فجر آفرینانی که گرد محور این نور الهی حرکت کردند؛ هستیم. این حرکت الهی سبب ماندگار اسلام و خلع صلاح دو غول قدرتمند جهان ( شوروی و آمریکا) شد.

  • حرکت حضرت امام (ره) با حرکت شرق و غرب یک تفاوت اساسی داشت. آنها مردم را شعارا محور حکومت قرار داده بودند اما حضرت امام (ره) به مردم اصالت دادند و واقعا مردم را عنصر و صاحبان اصلی انقلاب قرار داد. حضرت امام (ره) مردم را بر اساس آزادی و مردم سالاری اسلامی نه آزادی و مردم سالاری نظام گسیخته که انسان را در اسارت ببرد؛ قرار داد و اصالت بخشید.

 

  • این انقلاب چون انحصار طلبی زورگویان را شکست، باعث وحشتشان شد. جنگ های نرم و سرد زایده دشمنی دیرینه این زورگویان در حق مردم ایران اسلامی بوده و است. نقش این زورگویان در فتنه ۸۸ برای همه مشخص شد. اگر کسی نقش این زورگویان را ندیده باشد از جهالتش است. اگر کسی باور نکرده باشد از حماقتش است. این زورگویان حق دارند این دشمنی ها را بکنند!!! چون ما این انحصار را شکستیم و ذلیلش کردیم.

 

  • امروز به جایی رسیده ایم که به حمدالله در دنیا هر تصمیمی ایران اسلامی گرفت به کرسی می نشیند! آمریکا یکی از قدرت ها و زورگویانی است که از اول انقلاب تاکنون مقابل ایستادگی و دشمنی کرده است و دست بردار هم نیستند.با تبسم و لبخند نمی شود آمریکائی ها را قانع کرد. ذات آمریکایی اسلام ستیزی است و ذات انقلاب اسلامی استکبار ستیزی است و هیچ نقطه مشترکی بین ایران و آمریکا وجود ندارد!

 

  • کسانی که به دست ظاهر مخملی و باطن چدنی آمریکا می خواهند اعتماد کنند یا از روی جهالتشان است یا از روی حماقت! آمریکایی ها خودشان را در دنیا نشان داده اند! با تبسم و لبخند و نشستن کنار آمریکا مشکل دنیا حل نخواهد شد. با مقابله با آمریکایی ها قفل بسته دنیا باز خواهد شد.

 

  • با توجه به نمونه های بارز دشمنی آمریکایی ها در سوریه، عراق، لبنان و… مقاومت درمان رهایی بشر امروزی است ولا غیر!

  • در دولت های مختلف شعار ها و حرف هایی زده شده است؛ که ملت می دانند راه به جایی نخواهد برد این حرف ها! ما حرفی نداریم با آمریکایی ها بشینیم، با آمریکایی هایی بشینیم که امروز قبول بکنند جمهوری اسلامی یکی از تاثیر گذارترین قدرت ها در عرصه های بین المللی و منطقه ایی است. آمریکایی ها می خواهند ما برگردیم به ۳۷۸ سال پیش! مطمعنا این آرزو را به گور خواهند برد! این فجر به فرج تبدیل خواهد شد. آینده برای ما روشن است.

 

  • استخوان های لیبرال دموکراسی با این دیوانگی های اخیر آمریکایی ها در حال شکستن است! این اقدام اخیر رئیس جمهور دیوانه آمریکا باید برای مسئولین ما درس عبرتی باشد!۳۷ سال آمریکایی ها نمی توانستند جلوی روادید مسافران را بگیرند! و به بهانه تروریسم این کار را کردند! در انفجار برج های دوقلو از ۱۹ نفر بیش از ۱۵ تن تبعه عربستان بودند! عربستان جزء کشورهای ترروسیم نیست اما ایران اسلامی که بیشترین شهید را در مقابله و مبارزه با تروریسم داده؛ کشور تروریسم است! اگر تروریسم یعنی مقابله با اسرائیل، بله ما تروریسم هستیم! ما دست از مقابله و مبارزه با اسرائیل تا محو شدنش برنخواهیم داشت!!!

 

  • مسئولین ما باید جواب این اقدام زشت رئیس جمهور دیوانه آمریکا را قاطعانه و از موضع عزت بدهند! باید مسئولین ما در دهان آمریکا بزنند! آمریکایی ها آبروی خود را برده اند. مسئولان سیاسی کشور باید بدون ترس جواب کوبنده بدهند! مسئولین باید مثل مردم که هیچ ترسی از آمریکایی ها ندارند بدون ترس جواب کوبنده و قاطعانه بدهند! قرآن هم وعده داده که ” يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ ” است!

 

  • روز ۲۲ بهمن روز تجلی قدرت مردم ایران اسلامی است. زن و مرد، پیر وجوان عاشقانه باید رور ۲۲ بهمن در راهپیمایی شرکت کنند. نماد مقاومت مردم و مظلومیت در برابر استکبار است این راهپیمایی!

 

  • جهت رفع مشکلات مردم زین پس یکی از مدیران کل استان فارس را در نماز جمعه دعوت خواهیم کرد. مردم قبل از خطبه ها ( ساعت ۱۱:۳۰ )حضور پیدا کنند و مشکلاتشان را عنوان کنند.

 

  • جوانان و فرزندان خود را جهت حضور در حوزه های علمیه با توجه به ثبت نام جدید حوزه های علمیه ترغیب و تشویق کنید.

 

گفتنی است مهمان این هفته نماز جمعه سپیدان دکتر بذرافشان مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) بود که بعد از نماز به سخنرانی و رفع مشکلات مردم پرداخت. اهداء دوچرخه و پتو به دانش آموزان مدارس استثنایی سروش و ساعی سپیدان پایان بخش مراسم عبادی سیاسی این هفته بود.

انتهای پیام/

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: