گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۰۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
پولاد در گفتگو با تنویر:
مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه سپیدان از برگزاری نخستین یادواره شهدای انقلاب اسلامی خبر داد.
به گزارش تنویر سپیدان سروان پاسداراسماعیل پولاد مئسول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه سپیدان در گفتگو با تنویر اظهار داشت: یادواره شهدای انقلاب اسلامی با حضور خانواده معظم شهدا،‌ مسئولان و مردم یکشنبه (17 بهمن) همزمان با دهه مبارک فجر در محل سالن همایش شهید قنوتی برگزار می شود.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه سپیدان با گرامیداشت یاد و نام تمام شهیدان به‌ویژه شهدای والامقام دوران پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: سپاه ناحیه سپیدان برنامه‌های مختلف دیگری را همگام با سایر نهادها و ارگان‌ها به‌منظور پاسداشت خون شهیدان در ایام الله دهه فجر اجرا می‌کند.

وی افزود: شهدای انقلاب اسلامی در اوج غربت و مظلومیت و برای دفاع از آرمان های انقلاب به شهادت رسیدند و امروز نظام اسلامی در میان همه ما به امانت گذاشته شده است.

پولاد ادامه داد: باید همه مردم بویژه جوانان و نوجوانان که دوران انقلاب و جنگ تحمیلی را درک نکرده اند، با رشادت های شهدا آشنا شده و به وظیفه و رسالت خود در برهه حاضر عمل کنند.

 وی افزود: سخنران این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سعادت ازاستان است.

پولاد تصریح کرد: اینک که سی و هشت سال از آزادی خواهی مردان و زنان دیارمان که با پرواز ملکوتی پرندگان مهاجر همراه بود، می گذرد، بر آنیم تا بار دیگر سطرهای دفتر تاریخ انقلاب را با حضور یاران، یاوران و پویندگان خط سرخ شهادت مرور کنیم و با تکریم سرافرازان همیشه جاوید شهید، پیمانی دیگر برای تداوم آرمانهای والایشان داشته باشیم.
پولاد در ادامه افزود: به همین مناسبت مراسمی صبح روز یکشنبه مورخ 17 بهمن ماه 1395 از ساعت9 صبح در سالن همایش شهید قنوتی برگزار خواهد شد برنامه تجلیل از خانواده شهدای انقلاب ؛ سخنرانی ؛ سرود وخاطره گویی از برنامه این یادواره خواهد بود .
مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه سپیدان در پایان از عموم مردم شهیدپرور و خانواده های معظم شهدا دعوت کرد با حضور در این مراسم با ارمانهای والای شهدا و امام شهیدان تجدید عهد و پیمان کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: