يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۵۸:۱۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۱۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷
به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن
ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم در این بیانیه ضمن بزرگداشت یوم الله 22 بهمن از تمامی بسیجیان، اقشار، سازمانها و نهادها خواسته که مانند سنوات گذشته با حضور پرشور سند افتخار دیگری را برای شهرستان جهرم در راه اعتلای اسلام عزیز رقم زنند.

به گزارش تنویر جهرم، ناحیه مقاومت بسیج سپاه آن شهرستان به مناسبت فرا رسیدن راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بیانیه ای صادر کرد. متن این بیانیه در زیر آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حتی اگر در تمام آمریکا مسجد بسازند و بالای گلدسته ها شعار الله اکبر قرار بدهند،هیچ وقت شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نکنید چون آمریکا شیطان بزرگ است.(امام خمینی رحمت الله علیه)

انقلاب شکوهمند ملت ایران در بهمن سال 1357 در حالی به ثمر نشست که رویه ای خلاف روند معمول حرکت های فرهنگی یا بهتر بگوییم ضد فرهنگی آن دوران جهان را داشت.

مردم مسلمان و انقلابی ایران به رهبری امامی از جنس خودشان درحالی با گذشتن از جان خودشان برای به نتیجه رساندن انقلاب به خیابان ها می آمدند که دغدغه ای غیر از اسلام و برپایی حکومتی بر پایه اسلام نداشتند و هنوز هم بعد از گذشت 38 سال هدفی غیر از این ندارند.

دهه فجر تداعی گر درهم شکستن استخوان های حکومت ظلم و جور و هیمنه 2500 ساله شاهنشاهی است و 22 بهمن سالگرد پیروزی مردم مومن و رشادت ها و مجاهدت های آنان تحت زعامت بت شکن قرن، حضرت امام خمینی(ره) است.

این درخت بارور با قطره قطره خون پاک شهداء سیراب و به روزنه امید مستضعفان مبدل شده است؛ تاکنون کشتی انقلاب گرداب های زیادی از جمله آشوب ها، ترورهای ناجوانمردانه دولتمردان و دانشمندان هسته ای، تحریم ها، بمب گذاری ها، خط دهی های سیاسی و ... را پست سر گذاشته، اما همچنان بر قله های رفیع امنیت و تعالی ایستاده است.

همچنانکه همگان شاهدند که امروز کشور عزیزمان ایران اسلامی، به عنوان قدرت بلامنازع منطقه و یکی از تاثیرگذارترین نظام های جهان تبدیل شده و در زمینه های متنوع از جمله انرژی صلح آمیز هسته ای، سلول های بنیادی، شبیه سازی، نانو و علوم و فناوری های نوین، مرزهای علم را می شکافد؛ همه اینها به همت جوانان و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای(مدظله) و پشتیبانی های مردم فهیم ممکن شده است.

ایران اسلامی در اوج قدرت نظامی و ندادن اجازه دخالت به بیگانگان در امور کشور، به دنیا ثابت نموده که بر اساس وعدۀ حتمی پروردگار که فرموده:«إِن تَنصُرُواْ اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ‏»، پیروزی از آن مردمی است که با توکل و اعتماد به خدا، چونان سیل خروشان، در پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب بایستند و از تهدید و تطمیع دشمنان و مستکبران نهراسند.

بر همین اساس این نهاد مقدس به عنوان قطره ای از دریای خروشان ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال مانند سنوات گذشته مشت محکمی بر دهان آمریکا و کسانی که نیت شوم مقابله با این نظام را دارند خواهند زد و به جهان استعمار اعلام خواهیم کرد که نه تنها مشکلات اقتصادی و مانع تراشی های شما بر سر راه این نظام مارا از این حرکت الهی ناامید و دلسرد نکرده بلکه همت ما را قوی تر خواهد کرد. ان شاء الله

در پایان از تمامی بسیجیان، اقشار، نهادها، سازمانها و مردم انقلابی شهرستان جهرم دعوت می گردد تا با حضور پرشور و شعور خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال که متفاوت از سالهای گذشته است به علت شکستهای مفتضحانه استکبار از جبهه‌ي مقاومت اسلامی و در رأس آن جمهوری اسلامی ایران، سند افتخار دیگری را برای شهرستان جهرم در راه اعتلای اسلام عزیز رقم زنند. ان شاء الله

نام:
ایمیل:
* نظر: