چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۴:۰۵:۳۵
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۱۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
همزمان با شب پیروزی انقلاب
در شب بیست و دوم بهمن ماه با حضور بسیجیان، خانواده ها و اقشار مختلف مردم، جشن پیروزی انقلاب به همراه تجلیل از دو نوجوان حافظ کل قرآن و اختتامیه جشنواره سرود بسیجیان مسجد امام حسین(ع) جهرم برگزار شد.
به گزارش تنویر جهرم، در شب بیست و دوم بهمن ماه با حضور بسیجیان، خانواده ها و اقشار مختلف مردم، جشن پیروزی انقلاب به همراه تجلیل از دو نوجوان بسیجی حافظ کل قرآن، اختتامیه جشنواره سرود بسیجیان مسجد امام حسین(ع) جهرم برگزار شد.

مسعود گواهیان فرمانده پایگاه امام حسین(ع) در حاشیه‌ی برگزاری این مراسم در گفتگو با خبرنگار تنویر جهرم اظهار داشت: جشنواره سرود انقلابی به مناسبت گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با شرکت 400 نفر از بسیجیان پایگاه در قالب 14 گروه سرود، طی مدت سه شب در آن پایگاه مقاومت برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال بسیجیان و خانواده های گرانقدر ایشان از این برنامه، افزود: برنامه های فرهنگی جذاب روح نشاط و تعالی را در بین بسیجیان زنده و باعث انسجام بیشتر پایگاه می شود.

گفتنی است در این مراسم حجه الاسلام دست داده مسئول فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی با موضوع تفاوتهای فرهنگی رژیم طاغوت و ابتذال آن، با زمان حال و عزت و سربلندی مردم در زیر پرچم اسلام به ایراد سخنرانی پرداخت.

از دیگر برنامه های این مراسم، اجرای سه گروه سرود برتر جشنواره، اجرای مسابقه و سرگرمی و اهداء جوایز به شرکت کنندگان در جشنواره سرود بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: