شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۳۵:۴۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۳۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
به همت اعضای خانواده و واحد فرهنگی تیپ نیرو مخصوص 33 المهدی(عج) برگزار شد:
حسین عبداللهی نژاد نوجوان 9 ساله‌ی جهرمی موفق شد در مدت دو سال و نیم کل قرآن کریم را حفظ نماید.
به گزارش تنویر جهرم، به همت اعضای خانواده و واحد فرهنگی تیپ نیرو مخصوص 33 المهدی(عج) مراسم جشن حفظ کل قرآن حسین عبداللهی نژاد نوجوان 9 ساله‌ی جهرمی، با حضور سردار حسینی فرمانده‌ی آن تیپ در تالار شهدای المهدی(عج) برگزار شد.

محمد عبداللهی نژاد پدر این حافظ نوجوان، در گفتگو با خبرنگار تنویر جهرم، ضمن قدردانی از زحمات متولیان امر اظهار داشت: حسین از سن 7 سالگی در دارالقرآن امام علی(ع) حفظ قرآن را به صورت رسمی و دائمی شروع و توانست به برکت اهلبیت علیهم السلام و زحمات مربی و مادر گرانقدرش ظرف مدت دوسال و نیم، به اولین نوجوان 9 ساله‌ی جهرمی تبدیل شود که کل قرآن را در این سن حفظ نموده است.

وی با اشاره به ثمرات و برکات مختلف قرآن در زندگی خانوادگی شان تصریح کرد: پسرم چند خط پایانی جزء بیست و نهم را جهت تبرک در بین الحرمین کربلای معلی حفظ نمود تا برکات و توجهات اهل بیت علیهم السلام همیشه در زندگی و آینده اش ساری و جاری باشد.

محمد عبداللهی نژاد گفت: دختر 13 ساله ام نیز حافظ شانزده جزء از قرآن کریم است که انشاالله سال آینده ایشان نیز با استعانت از قرآن و اهلبیت طاهرین حافظ کل قرآن خواهد شد.

وی در پایان ضمن تقدیر از زحمات مربیان و دست اندرکاران حفظ قرآن کریم، توصیه نمود: بهترین راه تریبت فرزندان در جامعه‌ی امروزی تمسک جستن از قرآن و تقویت روحیه‌ی خداباوری در فرزندان است چون ثمره‌ی آن هم در این دنیا و هم در آخرت به والدین نیز خواهد رسید.  


نام:
ایمیل:
* نظر: