جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۴۸:۰۲
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۳۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
به همت قسمت سیاسی سپاه جهرم
اولین گردهمایی کارکنان سپاه جهرم با سخنرانی دکتر الماس نصر دهزیری مسئول سیاسی سازمان بسیج کشور برگزار شد.
به گزارش تنویر جهرم، در اولین روزهای سال جدید به همت قسمت سیاسی سپاه جهرم اولین گردهمایی سیاسی کارکنان با موضوع مباحث سیاسی روز در حسینیه‌ی شهیدان رحمانیان برگزار شد.

عبدالرحمان آذری مسئول سیاسی سپاه جهرم در حاشیه‌ی این گردهمایی اظهار داشت: اولین گردهمایی سیاسی کارکنان و هادیان سیاسی سپاه و بسیج با موضوع مسائل سیاسی روز و تحلیل فرمایشات نوروزی مقام معظم رهبری با سخنرانی دکتر الماس نصردهزیری مسئول سیاسی سازمان بسیج کشور برگزار شد.

آذری با اشاره به انتخابات پیش رو و لزوم تبیین مسائل سیاسی برای اقشار مختلف جامعه، از برگزاری سلسله نشستهای بصیرتی با محوریت انتخاب اصلح در رده های مختلف بسیج جهرم خبر داد و گفت: انتخاب هوشمندانه و انقلابی مردم از خواسته های رهبری معظم است که با سلسله جلسات آگاهی بخشی می توان با ارائه‌ی شاخصه های کاندیداهای اصلح بر طبق بیانات و رهنمودهای امام راحل عظیم الشأن و رهبری معظم انقلاب به این خواسته جامه‌ی عمل پوشاند.

وی با اشاره به تأکیدات مختلف امام خامنه ای (مدظله) در زمینه های اقتصادی و دغدغه های ایشان در رفع آن مشکلات، اولین و مهمترین شاخصه‌ی یک کاندیدای اصلح را انقلابی بودن بیان نمود بدان معنی که بتواند با مدیریت صحیح، هوشمندانه و قدرتمندانه برنامه ها و خواسته های مردم و نظام اسلامی را در سطح کشور و بین الملل عملی سازد. 


نام:
ایمیل:
* نظر: