جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۰۹:۲۷
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۴۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
به مناسبت میلاد حضرت ابالفضل(ع) و روز جانباز
مسئول نمایندگی ولی فقیه و جمعی از کارکنان سپاه جهرم در روز میلاد حضرت ابالفضل(ع) به دیدار جانباز بسیجی رسول حقیقیان رفتند.
به گزارش تنویر جهرم، حجه الاسلام گشتاسبی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جهرم و تعدادی از کارکنان آن ناحیه با حضور در منزل جانباز بسیجی رسول حقیقیان، میلاد حضرت ابالفضل(ع) و روز جانباز را به وی تبریک گفتند.

سرکشی کارکنان سپاه جهرم از خانواده جانباز بسیجی دوران دفاع مقدس

جانباز سرافراز رسول حقیقیان متولد سال 1341 می باشد که در سن بیست سالگی و با شروع عملیات رمضان در سال 61 به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزام می شود.

وی در مدت سه سال حضور فعال در جبهه های هشت سال دفاع مقدس در عملیاتهایی از جمله رمضان، بدر، خیبر، کربلای 4 و 5، والفجر 8 و سردشت شرکت نموده و در سه نوبت مجروح و به درجه‌ی رفیع جانبازی نائل می گردد.

جانباز بسیجی رسول حقیقیان در گفتگو با خبرنگار تنویر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: چند سالی است که به علت عارضه شیمیایی و مجروحیت دیگر امکان کار برایم فراهم نمی باشد و چون شغل آزاد داشته اکنون خانه نشین شده ام.

سرکشی کارکنان سپاه جهرم از خانواده جانباز بسیجی دوران دفاع مقدس

وی با یادآوری دلاور مردیهای همرزمان شهید خود در لشکر المهدی(عج) تصریح کرد: همهآن رشادتها برای بقای انقلاب، اسلام و خط ولایت بود.

حقیقیان ضمن ارج نهادن به فعالیتها و خدمات سپاه به مردم، ابراز داشت: توقعی که از مسئولین و دولتمردان داریم این است که توجه بیشتری به ایثارگران دوران دفاع مقدس و خانواده هایشان داشته باشند و آنان را در مشکلات عدیده‌ی زندگی که نمونه‌ی بارز آن در سالهای اخیر مشکلات اقتصادی و معیشتی است تنها نگذارند و کمک حال ایشان باشند.

سرکشی کارکنان سپاه جهرم از خانواده جانباز بسیجی دوران دفاع مقدس

وی که به علت عارضه‌ی شیمیایی مجبور به استفاده از داروهای خاص، گران قیمت و کمیاب است، گفت: حتی بعضی مواقع این داروها در بازار وجود ندارد و استفاده از مشابه آنها نیز فایده ای در درمان ما ندارد.

سرکشی کارکنان سپاه جهرم از خانواده جانباز بسیجی دوران دفاع مقدس

تنویر جهرم: انشاالله که بتوانیم قدردان زحمات ایثارگران و مدافعان نظام و انقلاب باشیم. والعاقبه للمتقین
نام:
ایمیل:
* نظر: