چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۵۴:۵۲
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۴۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
مسئول بسیج فرهنگیان جهرم خبر داد:
همزمان با سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری و بزرگداشت هفته معلم، کانون بسیج فرهنگیان شهرستان جهرم نیز با برگزاری برنامه های متنوع این هفته را گرامی می دارد.
سرگرد پاسدار مجید زمانی کیا مسئول کانون بسیج فرهنگیان شهرستان جهرم در مصاحبه با تنویر، با تبریک هفته معلم و بزرگداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی و بصیرتی با حضور فعال جامعه بسیج فرهنگیان خبر داد.

مجید زمانی کیا درادامه از برگزاری همایش تجلیل از معلمان بسیجی روز دوازدهم اردیبهشت ماه در تالار علامه خبر داد و افزود: این مراسم به پاس بزرگداشت این عزیزان توسط کانون بسیج فرهنگیان همراه با سخنرانی حجه الاسلام دست داده و مولودی خوانی روز میلاد امام سجاد(ع) برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال خوب فرهنگیان بسیجی از اجرای برنامه ها، برگزاری مسابقات ورزشی تنیس روی میز و والیبال، مسابقه پیامکی و کتابخوانی، برپائی نمایشگاه عکس شهدای فرهنگی و گلباران قبور شهداء را از جمله برنامه های اجرایی در این هفته عنوان نمود.

مسئول کانون بسیج فرهنگیان جهرم با اشاره به برگزاری برنامه های تأثیرگذار فرهنگی توسط اعضای بسیج آن کانون، دیدار با خانواده شهداء برگزاری محفل انس با قرآن، دیدار با امام جمعه جهرم و حضور سازمان یافته معلمان بسیجی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه را از دیگر فعالیتهای هفته معلم معرفی نمود.

**تصاویر مربوط به برگزار همایش تجلیل از مقام معلم در تالار علامه امینی:






نام:
ایمیل:
* نظر: