گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۶۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
در سومین پنج شنبه از ماه مهمانی خدا؛
سومین محفل نورانی انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در مسجد جامع شهر اردکان برگزار شد.
به گزارش تنویر سپیدان صبح امروز و بیستمین روز از ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن کریک پایوران و سربازان ناحیه سپیدان به همت روابط عمومی ناحیه در محل مسجد جامع شهر اردکان برگزار شد.

در این مراسم معنوی جمعی از پاسداران، کارکنان ادارات و سربازان، با جزء خوانی و قرائت قرآن توسط قاریان، از برکات معنوی این ماه مبارک بهره مند شدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سپیدان در حاشیه این آیین گفت: محافل معنوی انس با قرآن در روز های پنج شنبه ماه مبارک رمضان با حضور قاریان، پاسداران، سربازان و کارکنان ادارات شهرستان با هدف بهره گیری هرچه بیشتر از آیات این کتاب آسمانی، تفسیر و قرائت برگزار می شود.

حجت الاسلام کاظم معصومی افزود: عمل به دستورات خداوند در قرآن کریم موجب سعادت انسان ها می شود و از هرگونه تفرقه و شکافی در جهان اسلام جلوگیری می کند.
وی بیان کرد: برگزاری این گونه آیین ها و نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در بین مردم، پیامد هایی از جمله ترویج فرهنگ جهاد و ایثار و از خود گذشتگی در جامعه و الگوگیری از آموزه های دینی و قرآنی در زندگی را برای نسل جوان به همراه دارد که این مهم موجب استحکام خانواده ها می شود.

مسعود انصاری مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه شهرستان سپیدان ضمن اشاره به جایگاه والای قرآن گفت: قرآن، کتاب زندگیست و نحوه چگونه زیستن را به ما نشان می دهد، هرکس که به دنبال رسیدن به کمال باشد بایستی از قرآن بهره برده و به دستورات آن عمل نماید.

انصاری در ادامه به فضایل ماه رمضان اشاره کرده و اظهار داشت: ماه رمضان ماه بهار قرآن است و ما با برگزاری برنامه های قرآنی مختلف در سطح سپاه سعی در ارتقاء سطح قرآنی سربازان و پاسداران را داریم.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه سپیدان ادامه داد: ما در راستای ترویج قرآن و علوم قرآنی در ماه مبارک رمضان برنامه های مختلفی داریم که از جمله آنها محفل انس باقرآن کریم است که هر هفته پنجشنبه با حضور قاریان منتخب شهرستان در حسینیه ها، امامزاده ها و مکان های مقدس شهرستان برگزار می شود.

انتهای پیام/ مسعود انصاری
نام:
ایمیل:
* نظر: