جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۵۸:۰۸
کد خبر: ۱۰۷۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۰
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز:
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز از برگزاری تجمع حافظان حریم خانواده به عنوان ویژه برنامه هفته عفاف و حجاب در پارک آزادی خبرداد.

سرهنگ محمدجعفر دوستدار فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز به تشریح فعالیت های این ناحیه در فصل تابستان پرداخت و گفت: ناحیه بقیه الله(عج) شیراز دوره های مختلف برای فصل تابستان برنامه ریزی کرده است که می توان به دوره آموزش تربیت مربی، دوره طب اسلامی، اردوهای جهادی و برنامه ویژه مقطه ابتدایی که امیدان جامعه هستند به نام ادبستان اشاره کرد.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز با اشاره به اینکه هدف برگزاری این دوره ها غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان است ابراز داشت: در جهت تقویت مسجد به عنوان مرکز اصلی هر محله، برنامه ویژه ای جهت تقویت ائمه جماعات سطح شهر شیراز برنامه ریزی شده است تا بتوان به کمک ائمه جماعات به عنوان مخاطب اصلی، محله ای پویا و با نشاط داشته باشیم.

وی ادامه داد: در این راستا برنامه آموزشی تربیت مربی مرحله مقدماتی آن در دوسطح مربی و مدرس در هفته های گذشته برگزار شد و ان شالله عزیزانی که نمره قبولی این دوره را دریافت کنند می توانند در دوره تکمیلی شرکت نمایند.

ناحیه بقیه الله(عج) شیراز دارای بیشترین گروه‌های جهادی است

دوستدار با اشاره به برگزاری اردوی‌های جهادی اظهار داشت: ناحیه بقیه الله(عج) شیراز دارای بیشترین گروه‌های جهادی در سطح نواحی است، لذا اردو های یکروزه، سه روزه و هفت روزه برنامه ریزی شده است تا جهادگران بسیجی در قالب خدمت رسانی به مردم مشارکت داشته باشند.

این فرمانده با یادآوری اینکه اردوی جهادی نوروز در منطقه دودمان برگزار شد، خاطر نشان کرد: اردوی جهادی ویژه این ناحیه در منطقه دودمان که به شهرستان شیراز چسبیده و نیاز به همت همگانی دارد، برنامه ریزی شده است تا جهادگران بسیجی طرح های نیمه کاره نوروز در روستای دودمان را تکمیل نمایند.

وی از همه علاقه مندان به شرکت در اردوی جهادی خواست جهت ثبت نام به حوزه های مقاومت بسیج مراجعه نمایند.

تجمع بزرگ حافظان حریم خانواده در پارک آزادی 

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز از برگزاری تجمع حافظان حریم خانواده به عنوان ویژه برنامه هفته عفاف و حجاب در پارک آزادی خبرداد و گفت: با توجه به فضای کنونی جامعه که بسیاری از خانواده های با اصالت نگران موضوع عفاف و حجاب خانواده خود در جامعه هستند، برآن شدیم تا در هفته عفاف و حجاب راهپیمایی و تجمع بزرگ حافظان حریم خانواده با حضور پرشور خانواده ها برگزار کنیم.

دوستدار با اشاره به اینکه برنامه راهپیمایی و تجمع روز چهارشنبه مصادف با ۲۱ تیرماه راس ساعت ۱۸ از مسیرهای میدان اطلسی، چهارراه باغ تخت به میدان آزادی – میدان امام حسین علیه السلام(ستاد)، پل باغ صفا به میدان آزادی – میدان ارم، خیابان ارم، خیابان آزادی و نهایتا میدان آزادی منتهی می شود ابراز داشت: امید است جمعیتی حدود ده هزار نفر حضور یابند که در این راستا اطلاع رسانی از طریق صدا وسیما، مطبوعاتو جراید صورت گرفته است.

وی از برگزاری ایستگاه های مختلف در این راهپیمایی خبرداد و گفت: راهپیماییان در طول مسیر علاوه بر سر دادن شعارهای ازپیش تعیین شده می توانند از ایستگاه های صلواتی و غرفه های عفاف وحجاب، میز مشاوره و غیره که برپا شده است استفاده نمایند.

رونمایی و اجرای سرود الگوی سوم 

دوستدار از رونمایی و اجرای گروه سرود الگوی سوم در این تجمع خبرداد و گفت: سرود الگوی سوم با اجرای بیش از ۲۰ نفر از دختران برای اولین بار اجرا میشود.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز همچنین به اجرای تئاتر خیابانی در بند در ده نقطه از شهر خبرداد و گفت: با بررسی و استقبال مردم از اجرای اول این تئاتر، برآن شدیم تا از ۷ نقطه به ده نقطه افزایش دهیم.

وی در پایان نقاط اجرای این تئاتر را پارک ارغوان، بوستان هاشمی، بوستان ایرانی، روستای تفیهان، پشت ارگ کریم خان زند، بوستان آزادی، پارک شهداء، پارک لاله، پارک میانرود و روبروی مجتمع تجاری زیتون دانست.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: