گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۸۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
توسط بهداری سپاه سپیدان صورت گرفت؛
بهداری سپاه ناحیه سپیدان با هدف پیشگیری از بیماریهای عفونی مننژیت که عامل ایجاد آنها نایسریا مننژیتیدیس است اقدام به تزریق رایگان واکسن مننژیت در بین پایوران نمود.
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه سپیدان ؛ صبح امروز شنبه مورخ 96/05/14 بهداری سپاه ناحیه سپیدان با هدف پیشگیری از بیماریهای عفونی مننژیت که عامل ایجاد آنها نایسریا مننژیتیدیس است اقدام به تزریق رایگان واکسن مننژیت در بین پایوران نمود.

سروان پاسدار رحیم همتی مسئول بهداری سپاه ناحیه سپیدان در حاشیه این برنامه به تنویر گفت: كساني كه به حج مشرف مي‌شوند بيشتر از ديگر افراد جامعه با بيماري مننژيت يا واكسن مننژيت آشنا هستند به اين دليل كه در كشور ما استفاده از واكسن اين بيماري براي سفرهاي زيارتي الزامي است.

با اين حال حتي اغلب افرادي كه ملزم به استفاده از اين واكسن هستند از كم و كيف و علائم ابتلا به آن بي‌اطلاعند يا بهتر بگوييم بيشتر افراد نام بيماري مننژيت را شنيده‌اند، اما بدرستي نمي‌دانند كه اين بيماري چيست.
 اين بيماري واگيردار به محض ورود به سيستم بدني فرد، مي‌تواند بر مخاط مغز يا نخاع تأثير بگذارد و منجر به عفونت خون و ذات الريه و در ‌‌نهايت مرگ يك نفر از هر ۱۰ مبتلا شود.

همتی در خاتمه افزود هزینه تزریق واکسن منژیت در بیرون چیزی معادل مبلغ ۴۰ هزار تومان میباشد که با هماهنگی و کمک شبکه بهداشت و درمان و بسیج جامعه پزشکی شهرستان سپیدان این واکسن بصورت رایگان در اختیار پایوران ناحیه قرار گرفت.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: