پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۱۶:۵۶
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۹۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
به مناسبت فرارسیدن هفته دولت
سرهنگ توکل: آنچه در تحقق تمدن نوین اسلامی شرط اساسی است، تحقق دولت اسلامی است و تا زمانی که این مهم محقق نشود آن هدف دست یافتنی نخواهد بود.
به گزارش تنویر جهرم، سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم به مناسبت هفته دولت پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و صلوات بر پیامبر اعظم و خاندان مطهرشان، امام راحل عظیم الشأن و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و آرزوی تعجیل در فرج و سلامتی ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای و توفیق بندگی و خدمت برای مسؤولان نظام

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز بویژه شهدای دولت، شهیدان رجایی و باهنر که از الگوهای ماندگار مدیریت انقلابی و جهادی و مردمی هستند، هفته دولت را به همه فعالان دستگاه اجرایی کشور خصوصا فرماندار محترم بخشداران و رؤسای محترم ادارات تبریک عرض می نمایم.
آنچه در تحقق تمدن نوین اسلامی شرط اساسی است، تحقق دولت اسلامی است و تا زمانی که این مهم محقق نشود آن هدف دست یافتنی نخواهد بود؛ بنابراین لازم و ضروری است دولت محترم از صدر تا ذیل در راستای تحقق دولت اسلامی بکوشد تا زمینه ساز تمدن نوین اسلامی گردد. این مهم جز با رعایت معیار ها و مقیاس های انقلابی محقق نمی شود و بدون حضور نیروهای انقلابی در بدنه دولت، موجب انحراف از صراط مستقیم انقلاب خواهد بود. 
بدیهی است نمونه اقدامات ذیل می تواند رضایت الهی، مقام معظم رهبری و امت حزب الله و شهید پرور را به دنبال خواهد داشت:
 تمرکز بر ساده زیستی و دوری از اشرافی گری، توجه به محرومین و خدمت رسانی بی منت به آنها، محرومیت زدایی از مناطق غیر برخوردار، ترویج تعالیم، احکام و اخلاق اسلامی، سعی و تلاش وافر در احیای فرهنگ و سبک زندگی اسلامی و ایرانی، احیای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر، گرامیداشت عملی شهدا و خانواده معظم ایشان، ایثارگران و رزمندگان اسلام، تبعیت از فرامین و منویات ولایت، تلاش در تحقق اقتصاد مقاومتی با محوریت تولید و اشتغال با تکیه بر توان داخلی، بی اعتمادی به طاغوت اعظم و شیطان اکبر، تن ندادن به قراردادها و اسناد بین المللی مغایر با اسلام و مشی انقلاب چون سند 2030، شناسایی نقاط کور قانون و اصلاح آن در جهت پیشگیری از تخلفات اداری و مالی، جلوگیری از قاچاق کالا، پشتیبانی کامل از ایده ها، برنامه‌ها، فعالیت ها و تجلیل از خدمات نیروهای مؤمن، متعبد و انقلابی و به کارگیری آنها در مناصب و مسؤولیت ها، تلاش در تحقق پیشرفت علمی، حمایت کامل از جبهه مقاومت با محوریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به امید تعجیل در فرج اهل بیت عصمت و طهارت و درک دولت کریمه امام زمان.
والسلام علی من یخدم الحق لذات الحق 

سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم
نام:
ایمیل:
* نظر: