جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۱۶:۰۸
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۹۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
به همت قسمت سیاسی سپاه جهرم
گردهمایی سیاسی کارکنان سپاه جهرم با موضوع "آتش به اختیار" در نمازخانه آن ناحیه برگزار شد.
به گزارش تنویر جهرم، گردهمایی سیاسی کارکنان سپاه آن شهرستان با موضوع آتش به اختیار در نمازخانه آن ناحیه برگزار شد.

در این گردهمایی محمود توحیدی از هادیان سیاسی بسیج و سپاه به ایراد سخنرانی پرداخت.

گردهمایی سیاسی کارکنان سپاه جهرم برگزار شد

توحیدی ضمن تجلیل از مقام شهید "محسن حججی" وی را نمونه ی کاملی از مصداق عینی سخنان رهبر انقلاب در تعریف واژه آتش به اختیار دانست.

توحیدی با برشمردن عملکردهای فرهنگی آن شهید گرانقدر در زمینه داشتن روحیه جهادی، همت در برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و از همه مهمتر زمان شناسی آن شهید والامقام، اظهار داشت: مراتب تزکیه و عرفانی که این جوان دهه ی هفتادی طی نموده را می توان در شکوه شهادتش تجلی نمود.

محمود توحیدی ضمن انتقاد صریح از وضعیت فرهنگی جامعه و دور شدن از فرهنگ ناب ایرانی و اسلامی تأکید نمود: متأسفانه در جامعه امروزی ما فرهنگ منحط غرب و مروجین آن به جای شاخصه ها و الگوهای اسلامی نشسته و افکار خانواده ها و جوانان این مرز و بوم را نشانه رفته اند.

این هادی سیاسی یکی از نمونه های فرهنگ منحط غربی را سند 2030 برشمرد و بیان داشت: چرا باید در مملکت جمهوری اسلامی که مبانی آن بر احکام اسلام بنا شده سندی غربی به مرحله اجرا درآید و بعضی از وزارتخانه ها هم با پنهان کاری ملزم به اجرای آن شوند؟

گردهمایی سیاسی کارکنان سپاه جهرم برگزار شد

وی با اشاره به احکام نورانی اسلام که برگرفته از قرآن و سیره ی اهل بیت عصمت و طهارت است، غالب شدن جریان انقلابی در تمام فضاهای فکری و عملی جامعه به واسطه ی زمان شناسی و کار فرهنگی تمیز خواستار شد.

محمود توحیدی از ویژگیها و شاخصه های آتش به اختیار را التزام عملی به دین، عدم دروغگویی، شفافیت در کار، عدم ریا و پنهان کاری و .... برشمرد و افزود: هم عامه مردم و هم مسئولین باید این سجایای اخلاقی اسلامی را سرلوحه ی کار خود قرار دهند.

گردهمایی سیاسی کارکنان سپاه جهرم برگزار شد
نام:
ایمیل:
* نظر: