پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۴۷:۴۱
کد خبر: ۱۰۹۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۹
به همت کانون بسیج مداحان سپاه بقیه الله(عج) شیراز:
نشست فعالان هیات واربعین حسینی همراه باتجلیل از ذاکرومداح اهلبیت (س)حاج کاظم محمدی به همت کانون بسیج مداحان سپاه ناحیه بقیه الله(عج) و جامعه ایمانی مشعرفارس باهمکاری اداره کل اوقاف و امورخیریه فارس و سازمان فرهنگی،اجتماعی شهرداری شیراز و دفتر سراج استان فارس برگزارگردید.
علی رضایی مسئول کانون بسیج مداحان ناحیه بقیه الله عج و دبیرجامعه ایمانی مشعرفارس با اشاره به این که معرفت اهلبیت  و وجود با برکت حضرت زهرا س ازنعمات بزرگی است که به محبان اهلبیت عنایت شده است ابراز داشت: اگرتمام عمر را صرف شکر و خادمی چنین نعمتی نمائیم کم میباشد.
وی با اشاره به اهداف برگزاری این نشست گفت: هدف ازاین نشست و همایش هم افزایی بین فعالان عرصه هیات واربعین حسینی و همچنین تجلیل و تقدیر از خادمی ذاکر و مداح اهلبیت حاج کاظم محمدی و دیگران خادمان حسینی بوده است.
رضایی به ویژگی های این مداح اهلبیت اشاره نمود و گفت: حاج کاظم محمدی علمدار مداحان فارس وچهره شاخص ملی بوده که محبت اهلبیت را ازکودکی درگوش همه مشتاقان وخادمین
اهلبیت عصمت وطهارت باآن نوای ملکوتی زمزمه نموده است.
وی ادامه داد: این برنامه برای سومین سال برگزار شد که سال اول تجلیل ازمرحوم حاج محمودسیف شاعر و مداح اهلبیت و سال دوم تجلیل ازحاج ذوقی یکی دیگرازمداحان بود که از سال قبل بامشورت تعدادی ازفعالان عرصه هیات به این نتیجه رسیدیم که بعد از حدود ۵۰ سال خادمی حاج کاظم محمدی که از فعالان عرصه های هیات (مداحان ،مبلغین،شعرا،مدیران هیات) بوده اند ازایشان تجلیل بعمل آید.
مسئول کانون بسیج مداحان با اشاره به این که این مراسم به همت کانون بسیج مداحان سپاه ناحیه بقیه الله(عج) و جامعه ایمانی مشعرفارس برگزار شد گفت: اداره کل اوقاف و امورخیریه فارس و سازمان فرهنگی،اجتماعی شهرداری شیراز و دفتر سراج استان فارس نیز در این برنامه همکاری داشتند.
رضایی از دیگر برنامه های اجرا شده در مراسم به رونمایی ازنرم افزار اندروید بنام حاج کاظم،
پخش کلیپ اربعین و کلیپ ویژه حاج کاظم محمدی، سخنرانی درباب محرم، استفاده ازشعراء و همچنین مدح خوانی آقا امیرالمومنین توسط مداح و جمع خوانی با مضمنون شعر در خصوص خادمی حاج کاظم محمدی اشاره نمود که در پایان قرائت ذکر توسل توسط حاج کاظم محمدی انجام گردید.

نام:
ایمیل:
* نظر: