گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲
همزمان با اول مهر؛
همزمان با نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت و آغاز سال تحصیلی 97-96، امروز شنبه در مراسمی بیش از صدها دانش آموز در واحدهای آموزشی مختلف شهرستان سپیدان راهی کلاس های درس شدند .
 به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان ، آئین آغاز سال تحصیلی 96-97، روز شنبه همزمان با سراسر کشور به طور نمادین در دبیرستان دخترانه حضرت خدیجه کبری(س) شهر اردکان و با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد.

فرماندار سپیدان در این آئین نقش دانش آموزان، معلمان و مربیان را در رشد، توسعه و بالندگی کشور در تمامی عرصه ها به ویژه تعلیم و تربیت بسیار موثر خواند.

مهندس شبیر زارع خفری با اشاره به هفته دفاع مقدس و تقارن این ایام با آغاز ماه محرم خاطرنشان کرد: جوانان و اقشار مختلف مردم در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با وجود آنکه کشور آمادگی کافی و لازم را برای جنگ نداشت، به صحنه آمدند تا با ایثار جانشان، اقتدار کشور را به منصه ظهور رساندند.

وی با اشاره به نقش مهم دانش آموزان در پاسداری از خون پاک شهداء و جانفشانی جوانان این مرز و بوم تصریح کرد : دانش آموزان با تلاش خویش در عرصه علم و دانش می توانند اقتدار کشور را در تمامی عرصه ها به ویژه تعلیم و تربیت حفظ کنند چرا که امروز کشورهای جهان، ایران را به واسطه فرهنگ، علم و دانش آن می شناسند.

در ادامه مهبودی ریاست آموزش و پرورش شهرستان سپیدان گفت: آموزش و پرورش امروز از بنیادی ترین نهاد ها در امر توسعه است که این امر تنها اختصاص به کشور ایران ندارد و اگر امروز کشوری در سطح دنیا در امر توسعه به موفقیت دست یافته بخاطر توجه به آموزش و پرورش است.

سعید مهبودی ضمن تشکر از زحمات همه معلمان و مربیان آموزش و پرورش این شهرستان گفت: تلاش ها و زحمات شما عزیزان منجر به تقویت پایه های علمی دانش آموزان در این منطقه شده و امروز شاهد دست یابی آنان به رتبه های برتر هستیم.

همچنین در این آئین فرمانده سپاه سپیدان نیز گفت: سرمایه گذاری در بخش تعلیم و تربیت نسل های امروز کشور، ضامن پیشرفت و توسعه ایران اسلامی در تمامی عرصه ها است.
سرهنگ رستمی، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی جدید، فرارسیدن هفته دفاع مقدس و آغاز ماه محرم افزود: رسالت تمام انبیاء تنها با هدف تربیت بشریت بوده و فراگیری حکمت از مهمترین سفارشات آنان است.
وی دانش آموزان را آینده سازان میهن اسلامی دانست و بیان کرد: آنچه می تواند جامعه را به سوی توسعه و پیشرفت در عرصه های مختلف سوق دهد، داشتن نسلی دانا، اندیشمند و موثر است.
ایشان همچنین بیان داشتند: دانش آموزان متصدیان امور جامعه فردای کشور هستند و هرچه آموزش و پرورش قوی تر عمل کند و به تعلیم و تربیت اهمیت ویژه ای داده شود، کشوری پویاتر خواهیم داشت.
سرهنگ رستمی خاطر نشان کرد: دانش آموزان در مدارس و مراکز آموزشی علاوه بر توجه به تعلیم و تربیت، به دنبال تقویت روابط اجتماعی قوی باشند تا بتوانند مهارت کافی را برای زندگی در جامعه بیاموزند.

در پایان با اهداء لوح سپاس به مسئولین آموزشگاه حضرت خدیجه کبری(س) و حکم مسئولیت واحد دانش آموزی این آموزشگاه، زنگ مهر و مقاومت توسط همسر شهید مدافع حرم، شهید محمد صاحبکرم نواخته شد و دانش آموزان با تأسی گرفتن از خون شهدای ایران اسلامی اولین روز درسی خود را آغاز نمودند.

خبرنگار: مسعود انصاری**انتشار دهنده: انصاری

انتهای پیام /
نام:
ایمیل:
* نظر: