گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۲۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
مولایی در گفتگو با تنویر سپیدان؛
مولایی سرپرست کتابخانه‌های عمومی شهرستان سپیدان گفت: در اجرای برنامه‌های هفته کتاب تلاش می‌شود از مشارکت اقشار مختلف جامعه و سازمان های دولتی و غیردولتی و رسانه‌ها استفاده شود.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان و همزمان با هفته کتاب و کتاب خوانی سرپرست کتابخانه های عمومی شهرستان در گفت و گو با خبرنگار افتخاری بسیج شهرستان از برگزاری ویژه برنامه های متنوع فرهنگی در این هفته خبر داد.

مولایی سرپرست کتابخانه‌های عمومی شهرستان سپیدان گفت: در اجرای برنامه‌های هفته کتاب تلاش می‌شود از مشارکت اقشار مختلف جامعه و سازمان های دولتی و غیردولتی و رسانه‌ها استفاده شود.

وی از عضویت رایگان علاقمندان به کتاب و کتابخوانی درر روز ۲۴ آبان سال جاری خبر داد و افزود: در این روز علاقمندان می‌توانند با مراجعه به کتابخانه های عمومی در این نهاد فرهنگی عضو شوند و از خدمات آن به صورت رایگان به مدت یک سال بهره‌مند شوند.

مولایی با بیان اینکه عضویت در کتابخانه های عمومی به صورت سراسری خواهد بود، عنوان کرد: بر این اساس اعضا می‌توانند با کارت عضویت صادر شده از تمامی کتابخانه‌های فعال در سطح شهرستان واستان بهره مند شوند.

مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان برگزاری جشن تجلیل از فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی را از برنامه‌های دیگر این هفته برشمرد و بیان کرد: این مراسم با دعوت از فعالان این عرصه در هفته کتاب وکتابخوانی برگزار می‌شود.

وی گفت: در این مراسم که شامل بخش های متنوعی است از فعالان عرصه کتاب از جمله کتابخوانان، کتابداران، اهداکننده گان، نویسندگان، مؤلفان و خبرنگاران فعال در عرصه کتاب تجلیل می‌شود.

مولایی با اشاره از برگزاری نشست هم‌اندیشی رسانه و کتاب در شهرستان خبر داد و بیان کرد: این برنامه برای نخستین بار با دعوت از نویسندگان و فعالان رسانه ای در شهرستان سپیدان برگزار می شود.

وی افزود: حاضران در این نشست می‌توانند در زمینه مشکلات و چالش‌های پیش روی فرهنگ کتاب و کتابخوانی و راهکارهای ارتقای سرانه مطالعه در استان کردستان اظهار نظر کنند.

مولایی همچنین با اشاره به برگزاری نشست تخصصی کتاب خوان با موضوع « مطالعات اجتماعی »، عنوان کرد: این نشست کتاب خوان با همکاری ادرات ونهاد فرهنگی شهرستان برگزار می شود.

وی ادامه داد  : بازدید مدیران و مسئولین از کتابخانه ، برنامه های یاد یار ، کافه کتاب ، ارائه لوح فشرده کتاب رسانه فرهنگ و تجلیل از فعالان عرصه کتاب نیز از دیگر برنامه های در این ایام است.

 
مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان تاكيد كرد  : همچنین در این ایام از کتابداران نمونه ، کتابخوانان برتر ، اعضای فعال عرصه کتاب تجلیل خواهد شد.
مولایی خاطرنشان كرد: برگزاری مسابقه بزرگ پیامکی و برگزاری کارگاههای  تخصصی کتاب و نمایشگاه کتاب با مشارکت مدیریت مدارس در طول هفته کتاب از دیگر برنامه های در دست اجرا برای شهروندان در هفته کتاب است.

این مقام مسئول هدف از برگزاری این ویژه برنامه ها را ، تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه توسعه و ترویج کتاب و اهمیت کتابخوانی ، دستیابی به جایگاه واقعی کتاب و کتابخوانی در فرهنگ عامه و برجسته سازی جلوه های نهضت کتابخوانی در فرهنگ عمومی شهروندان دانست.

انتهای پیام/سپاس از اسماعیل خادم
نام:
ایمیل:
* نظر: