سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۵۸:۲۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۳۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
در راستای اجرای برنامه های هفته بسیج
در راستای اجرای بیش از 150 عنوان برنامه در هفته مبارک بسیج در سطح شهرستان جهرم، سرهنگ توکل از زحمات آحاد بسیجیان تشکر و تقدیر نمود.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، سرهنگ دوم پاسدار غلامرضا توکل، فرمانده سپاه آن شهرستان، در راستای تقدیر و تشکر از آحاد بسیجیان شهرستان جهرم، ادارات، نهادها و... به دلیل برگزاری باشکوه برنامه های گوناگون هفته مبارک بسیج، پیامی صادر نمود.


پیام تقدیر و تشکر فرمانده سپاه جهرم از آحاد بسیجیان شهرستان


متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

"بسیج لشکر مخلص خداست"   امام خمینی(ره)

با سلام و درود خدمت دوازدهمین پیشوای متقیان امام عصر(عج)، نائب برحقش حضرت آیت الله الامام خامنه ای(مدظله) و درود به ارواح طیبه بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدای گرانقدر، سالروز آغاز امامت امام عصر(عج) را خدمت همه آزادگان جهان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بر همگان واضح و مبرهن است که در برهه کنونی، تهاجم شدید فرهنگی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با هدف گرفتن جامعه متدین، دیندار و ولائی ایران اسلامی سعی در استحاله و براندازی انقلاب اسلامی دارند.

همانطور که عموم ملت شریف ایران اسلامی می دانند، نهاد مقدس سپاه و بسیج با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، اجتماعی، نظامی، اردوهای جهادی و محرومیت زدایی و ... در طول سال علی الخصوص هفته مبارک بسیج، در پیشانی جبهه ی نبرد با استحاله استکبار جهانی و دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی قرار دارد.

 لذا در راستای اجرای بیش از 150 عنوان برنامه در هفته مبارک بسیج در سطح شهرستان جهرم، بر خود لازم دیدم تا از زحمات کارکنان سپاه، آحاد بسیجیان پایگاههای مقاومت، حوزه ها و کانونها و رده های اقشاری، ادارات، نهادها، سازمانها و خبرنگارانی که با هدف تعالی انقلاب اسلامی، ترویج ولایتمداری و زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت، نهاد مقدس سپاه و بسیج شهرستان جهرم را در اجرا و انعکاس برنامه ها یاری رسانیده اند، تقدیر و تشکر نمایم.

باشد که با حضور فعال و مستمر در سنگر مساجد، با هدف تربیت نسلی متدین و ولایتمدار، بتوانیم زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) باشیم و از آرمانهای بلند انقلاب اسلامی، امام(ره)، مقام معظم رهبری( مدظله) و شهدای گرانقدر، دفاع نمائیم.



نام:
ایمیل:
* نظر: