گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۴۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱
مسئول نمایندگی سپاه سپیدان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سپیدان گفت: حرکت حماسی نهم دی ماه سال ۸۸ را نشآت گرفته از پایه‌های اعتقادای محکم مردم به اسلام و مبانی آن و نمایش قدرتمندانه‌ای از بصیرت بالای مردم بود.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ حجت الاسلام کاظم معصومی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سپیدان در گفتگوی اختصاصی با تنویر سپیدان، اظهار داشت: انقلاب اسلامی مردم ایران پس از پیروزی و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران در مسیر حرکت خود تا کنون با فراز و نشیب‌های مختلفی مواجه بوده است.
 
وی گفت: دشمنان نظام چه داخلی و چه خارجی با تلاش‌های فراوان درصدد ضربه زدن به نظام بوده اند و از هیچ کاری دریغ نکرده اند از تحمیل جنگ نظامی و ایجاد غائله‌های مختلف در کشور تا اعمال تحریم‌های ظالمانه و تبلیغات گسترده رسانه‌ای بر علیه نظام را به کار بسته اند؛ و ما همواره مردم با بصیرت ایران با هدایت و رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری توانسته اند به لطف خدا از تمامی این مشکلات سربلندانه عبور کنند.

حجت الاسلام معصومی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین و سنگین‌ترین هجمه‌های دشمنان نظام برنامه ریزی و پیاده سازی فتنه‌ای بود که در سال ۸۸ با رمز تقلب در انتخابات کلید خورد و ماه‌ها با هدایت و حمایت تمام قد کشور‌های استعمار‌ی همچون انگلیس و امریکا کشور را دچار بحران کرد.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سپیدان افزود: در این فتنه، فتنه گران داخلی قدم به قدم مبانی سیاسی و عقیدتی نظام را مورد هجمه مستقیم و فحاشی‌های خود قرار دادند. با حمله به، ولی فقیه و اصل ولایت فقیه مبانی عقیدتی نظام را و با ایجاد اغتشاش و ناامنی و عدم پیگیری قانونی مطالبات خود قانون را زیر پا گذاشتند.

معصومی با بیان اینکه این افراد در عاشورای سال ۸۸ مبانی دینی و مذهبی مردم را با هتاکی و بی احترامی به عاشورای حسینی هدف خود قرار دادند اظهار داشت: دیگر مردم ایران این هجمه از توهین‌ها را تحمل نکردند و با خلق حماسه نهم دی ماه به این فتنه کور در کشور پایان دادند؛ و به دنیا و همگان اعلام کردند که این مردم پای اعتقادات دینی و مذهبی خود خواهند ایستاد.

وی حرکت حماسی نهم دی ماه سال ۸۸ را نشآت گرفته از پایه‌های اعتقادای محکم مردم به اسلام و مبانی آن و نمایش قدرتمندانه‌ای از بصیرت بالای مردم دانست.

حجت الاسلام کاظم معصومی ادامه داد: هر کسی با اسلام سرجنگ داشته باشد این مردم قطعا آن‌ها را سر جای خودشان خواهند نشاند و این را در طی ۴۰ سال عمر نظام با خون و جان خودشان نشان دادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سپیدان ضمن دعوت از آحاد مردم خداجو و بسیجیان همیشه در صحنه شهرستان سپیدان، جهت شرکت در تجمع حماسی 9 دی، تصریح کرد: با زنده نگه داشتن حماسه  نهم دی است که برای همیشه به دشمنان قسم خورده نظام اسلامی درس عبرت خواهیم داد که ملت ما همیشه بیدار و در خط رهبری و ولایت مطلقه فقیه به سر می‌برند.

انتهای پیام/
 

نام:
ایمیل:
* نظر: