گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۴۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
بیانیه؛
بسیج دانش آموزی سپاه سپیدان به مناسبت فرارسیدن سالروز 9 دی امروز صبح بیانیه ای در این رابطه صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان متن بیانیه به شرح زیر میباشد؛

یوم الله ۹ دی در سال ۸۸ یک نقطه عطف در تاریخ پرافتخار اسلام و ایران است و نمایانگر تجلی دست قدرت الهی در شکست فتنه آمریکایی می باشد؛ حماسه عاشورایی ۹ دی ماه،‌ آئینه تمام نمای بصیرت، بیداری، هوشیاری و ولایت‌مداری ملت ایران و صحنه شکست جبهه متحد ضد انقلاب داخلی و خارجی تحت مدیریت نظام و شبکه صهیونیسم جهانی، ‌در فتنه پس از انتخابات سال ۸۸ بود که در مقطعی حساس تهدید دشمن را به فرصتی برای شکوفایی و نمایش قدرت انقلاب و نظام در دوره‌ای جدید تبدیل کرد.

تجدید بیعت ملت مومن و انقلابی ایران با ولایت فقیه و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی)، نفی سلطه و حمایت بیگانگان از فتنه‌گران، ‌دفاع عاشقانه از انقلاب ، اصول ، ارزش‌های دینی و مقدسات مذهبی و مذمت خواص و نخبگان بی‌بصیرت از جمله ره‌آوردهای این واقعه فراموش ناشدنی است .

نظام سلطه پس از انتخابات شورانگیز سال ۸۸ با تحمیل یک جنگ نرم درصدد سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمد. دراین جنگ، چندین سفارتخانه از جمله سفارت انگلیس  به سران فتنه یاری و کمک رساندند.

بسیج دانش آموزی شهرستان سپیدان ، بر اساس منویات و فرمایشات امام خامنه ای(مدظله العالی) که می فرمایند: «این جریان چه پیش قراولانش دانسته باشند [چه ندانسته باشند]،یک جریانی بود طراحی شده،تصادفی نبود... ،این کسانی که شما بهشان میگویید سران فتنه،کسانی بودند که دشمن اینها را هُل داد وسط صحنه ...، عامل اصلی دیگرانی بودند که طراحی کرده بودند، به خیال خودشان محاسبه کرده بودند. به گمان آنها بساط جمهوری اسلامی بنا بود جمع شود،نه فقط حقیقت دین،حتی شعارهای دینی هم باقی نماند برنامه این بود.»

مواضع  خود را به شرح زیر اعلام می دارد:

۱- سران فتنه به دلیل ارتکاب جرم محاربه باید محاکمه و به اشد مجازات محکوم شوند.

۲-«پژواک فتنه و اعمال فتنه گران باید به مانند آیینه ای شکسته هر روز در برابر تردید کنندگان» و آنانی که در پی تطهیر سران فتنه هستند قرارگیرد. و این مطلب را فراموش نکنند که دانش آموزان انقلابی سراسر ایران،آنها را که در مقابل قانون گردنکشی کردند و دشمن را به براندازی نظام امیدوارکردند، هرگز نخواهد بخشید.

۳-بزرگداشت نهم دی متعلق به یک گروه و جریان خاص نیست ، همچنان که خلق حماسۀ نهم دی  هم متعلق به هیچ گروه و جریان و تشکل و حزب خاصی نبوده و نیست که برخی از معاندان و باقی مانده های جریان فتنه می خواهند فتنه ۸۸ را در حد یک اختلاف و یا درگیری شخصی و حزبی و جناحی تنزل داده که این خود فتنه ای بزرگ و خیانتی بس بزرگتر است.

۴-نهم دی مقابله عاشوراییان با عاشورا ستیزان بود و نمایانگر  قدرت نظام جمهوری اسلامی و تصویری از سد نفوذ ناپذیر ملت ایران مقابل دشمنان قسم خوردۀ انقلاب اسلامی است.

۵- دستاورد حضور حماسی ملت ایران در ۹ دی ماه ،اقتدار و استحکام نظام و «گفتمان انقلاب اسلامی» را نزد دوستان و دشمنان ارتقا بخشید و به جهانیان اثبات کرد مردم و نظام در ایران اسلامی درپرتو«ولایت فقیه»یک حقیقت واحد بوده و از چنان ریشه،ظرفیت و اقتداری برخوردارند که به راحتی قادرهستند هرتوطئه و فتنه را خنثی کنند.

این حماسه عظیم و حضور ملّی وحدت‌بخش و امیدآفرین به فرموده مقام معظم رهبری به درستی، تجلی قدرت الهی و روح حسین‌بن علی(ع) و دست خداوند بود که از قلوب با ایمان و اراده‌های راسخ ملت مسلمان ، شجاع و مبارز ایران ظهور یافت تا بساط فتنه‌گران، آشوب‌طلبان و دشمنان عنود و حسود انقلاب را در هم پیچیده و قدرت نرم نظام و اراده، عظمت اقتدار ملی مردم و نظام را به منصه ظهور برساند.

در پایان ما دانش آموزان بسیجی شهرستان سپیدان ضمن تجلیل از شهیدان و جانبازان عرصه مقابله با فتنه ۸۸ یک بار دیگر با آرمان‌های الهی امام راحل عظیم الشأن (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) تجدید میثاق می‌کنیم و اعلام می‌داریم تمام توان خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی وآرمانهای نظام و انقلاب بکار خواهیم بست و در راه تحقق این اهداف ازکمترین داشته خود که جان ناقابلمان است دریغ نخواهیم کرد.

و الله خیر الناصرین

انتهای پیام/مسعود انصاری
نام:
ایمیل:
* نظر: