گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۴۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱
مسئول روابط عمومی کل سپاه:
سردار شریف با بیان اینکه رسانه های ضد انقلاب میدان دار اصلی در فتنه 88 بودند گفت: حماسه 9 دی ماه به ما آموخته است که هرگز در دام شیطنت های رسانه ای ضد انقلاب و دشمنان خارجی و عمال داخلی گرفتار نشویم.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم بزرگداشت یوم الله 9دی ماه در مسجد امام حسین(ع) بیرجند اظهارداشت: همه رویارویی ما با کسانی که با گفتمان انقلاب اسلامی، حرکت امام خمینی(ره) و حاکم شدن احکام دینی درکشور و پیاده شدن شعار اصلی مردم یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی مخالف بوده، هستند و خواهند بود یک منظومه ملی و یکپارچه است .

مسئول روابط عمومی کل سپاه با تاکید بر اینکه " حماسه ۹ دی از مقاطع ماندگار در تاریخ حیات پر برکت انقلاب اسلامی است" گفت: تجربه و درس‌های فتنه 88 فرصت ویژه‌ای شد که مردم طی سال‌های متمادی در زمینه بصیرت سیاسی بیمه و به رابطه امام و امت پی ببرند.

وی بیان داشت: در هیچ حادثه‌ای نمی‌توانیم به صورت منفرد و جدا از حوادثی که طی ۳۹ سال بر انقلاب اسلامی گذشته است، بپردازیم.

سخنگوی سپاه با بیان اینکه گفتمان و وقوع انقلاب اسلامی در شرایطی پدیدار شد که در جامعه جهانی گفتمان کمونیستی به سرکردگی شوروی و گفتمان غربی‌ها به سرکردگی غربی‌ها و آمریکایی‌ها بر جامعه جهانی حاکم بود اظهار داشت:

امام خمینی(ره) در بهمن ۵۷ با احیای گفتمان قرآن کریم گفتمان و حرف جدیدی را به جامعه جهانی عرضه کردند که تئوری نوینی برای مردم و سعادت مردم بود و آن احیای فرهنگ قرآن و اسلام بود.

سردار شریف با اشاره به تقابل دشمنان انقلاب اسلامی با نظام و ملت ایران گفت: هر دو امپراطوری حاکم بر دنیا با انقلاب اسلامی، گفتمان نوپای آن و کشور ایران که مهد تمدن این گفتمان بود به مخالفت پرداختند و در واقع از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب برابر آن توطئه و صف آرایی کردند.

سردار شریف با بیان اینکه در جغرافیای عالم گوش‌های زیادی شنوای گفتمان و پیام انقلاب اسلامی است، بیان داشت: بشریت خسته از فرهنگ کمونیستی به دنبال فرهنگ نویی می‌گشت که با آن همخوانی داشته باشد لذا انتشار و گستردگی نام و یاد امام خمینی(ره) در سراسر گیتی به دلیل همان گفتمان جدید است.

وی تصریح کرد:گفتمان انقلاب اسلامی نه تنها در بین دین‌داران بلکه در بین آزادیخواهان جهان نیز رونق یافت و دشمنی حساب شده غربی‌ها و شرقی‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی ادامه یافت.

مسئول روابط عمومی کل سپاه  یادآور شد: امروز باغ موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی،نمایشگاهی از اسناد غربی‌ها و شرقی‌ها و هم پیمانان آن‌ها در دشمنی با انقلاب و ملت ایران موجود است.

سردار شریف با بیان اینکه دشمن با زمان‌سنجی دقیق توطئه‌هایی را علیه کشور آغاز کرد، بیان داشت: تمام فرض دشمن بر این بود که انقلاب اسلامی نابود خواهد شد اما امام خمینی(ره) با تسلط کامل و زیبایی تمام ملت را هدایت و راهنمایی کرد و شاگردان برجسته خمینی کبیر نیز پیام ایشان را به خوبی درک کردند.

وی به ابتکار امام (ره) در پیش بینی نهادهایی در بطن انقلاب اسلامی مانند سپاه پاسداران و بسیج برای دفاع از انقلاب و  کشور اشاره و مطرح کرد: امروز ارزش این نهادها و سایر نهادهایی که به دستور امام خمینی(ره) شکل گرفت را نه تنها ملت ایران بلکه همه ی علاقمندان به انقلاب و جمهوری اسلامی به خوبی درک می کنند.

سخنگوی سپاه تصریح کرد: ملت ایران با دستان خالی و بدون نگاه به داشته های ابرقدرت ها در ۸ سال جنگ تحمیلی به پیروزی رسید بدون اینکه وجبی از خاک کشور را از دست بدهد.

سردار شریف خاطرنشان کرد: اگر امروز بر قله‌ای از قدرت دفاعی قرار داریم به دلیل درس‌ها و عبرت‌هایی است که از دفاع مقدس گرفته‌ایم.

وی با اشاره به اقتدار مثال زدنی جمهوری اسلامی تاکید کرد: دشمن بارها در رزمایش‌های دفاعی و آزمایشات موشکی به توان نظامی جمهوری اسلامی اذعان کرده است لذا امروز بدون هیچ واهمه‌ای از دشمن و با صدای رسا اعلام می‌کنیم که جمهوری اسلامی کشور قدرتمند و برخوردار از گزینه ها و ظرفیت های تعیین کننده برای پاسخ به تهدیدات و شیطنت های نظام سلطه است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه تاکید کرد: همانطور که تهدید جنگ تحمیلی را به فرصت و دفاع مقدس تبدیل کردیم سایر تهدیدات دشمن را نیز به فرصت برای پیش برندگی انقلاب اسلامی تبدیل خواهیم کرد.

سردار شریف با تأکید بر اینکه دشمن از دشمنی با جمهوری اسلامی دست بردار نیست، فتنه 88 را از طراحی‌های دشمن دانست و بیان داشت: در  فتنه ۸۸  به این فرموده امام خمینی(ره) که فرمودند" ریشه اصلی و طرفداران اصلی فتنه در خارج از کشور هستند"، کمتر توجه کردیم.

سخنگوی سپاه مردم را از مهم‌ترین مؤلفه‌های قدرت انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد:  مردم ایران به خاطر اهانت به عاشورای حسینی و شعارهای هنجارشکن علیه ولایت فقیه و رهبری عظیم الشأن به خشم آمدند و این تهدید بزرگ فتنه را به فرصتی برای نمایش پای بندی خود به آرمان های انقلاب و میثاق با رهبری تبدیل کردند.

سردار شریف با تأکید بر اینکه رسانه‌های ضد انقلاب میدان‌دار اصلی فتنه 88 بودند و در این صحنه بار دیگر چهره مزدورانه دشمن برای ملت ایران آشکار شد ،گفت: برگزاری انتخابات نمونه عینی و ملموس مردم سالاری دینی است که تقریبا هر چند سالی در کشور برگزار می‌شود و دشمن نیز تمام تلاش خود را همیشه به کار بسته تا از بزنگاه انتخابات تهدید دیگری علیه کشور ایران ایجاد کند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه  تصریح کرد: هر گاه که ملت، مردم و کشور جمهوری اسلامی افتخار بزرگی را کسب و به پیروزی بزرگی دست می‌یابند، دشمن طرح و توطئه ای جدیدی را از آستین خود بیرون آورده و در کشور دنبال می‌کند.

سردار شریف با تشریح چرایی و چگونگی تشکیل گروه تروریستی داعش در منطقه گفت: بیش از 6 سال است که مردم منطقه در مقابل توطئه‌های داعش ایستادگی کردند و سرانجام این فتنه خلافت این گروهک به دست مردم منطقه و جوانان این مرز و بوم نابود شد.

وی با بیان اینکه انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت‌المقدس ، طراحی جدید آمریکا و دشمنان امت اسلامی است اظهار داشت: از ستون‌های اصلی طراحی‌ها علیه امت اسلامی و انقلاب اسلامی، ایجاد امنیت برای رژیم صهیونیستی است.

سخنگوی سپاه تصریح کرد: امروز به لطف خدا و به برکت خون شهدای مدافع حرم که بخشی از آن‌ها فرزندان پاک این مرزو بوم هستند شرایط برای رژیم صهیونیستی و داعش سخت‌تر شده است.

سردار شریف با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید تاکید کرد: به فضل الهی قطعا این فرموده رهبری محقق خواهد شد و جهانیان دوران زدوده شدن غده سرطانی اسراییل از منطقه را خواهند دید.

وی در ادامه با اشاره به فتنه 88 بیان داشت: زمانی که به این موضوع می‌نگریم و خاطرات و اظهارات حامیان فتنه را رصد می‌کنیم، متوجه می‌شویم آن‌ها قصد داشتند زیرساخت‌های کشور را نابود و شهرهای ایران را مانند سایر کشورها ویران کنند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با تأکید بر اینکه خدا نیامرزد کسانی را که با شگردهای به ظاهر مقدس به بنیان‌های نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد کردند، ادامه داد: ملت ایران دیگر گول شعارهای فریبنده دشمنان را نخواهند خورد.

سردار شریف یادآور شد: تجربه و درس‌های فتنه 88 برای مردم فرصت ویژه‌ای شد که طی سال‌های متمادی در زمینه بصیرت سیاسی بیمه و به رابطه امام و امت پی ببرند.

وی همچنین به سخنان مقام معظم رهبری در 14 خرداد 5 سال گذشته در حرم امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه دشمنان از رفتارهای وحشیانه در سوریه طرفی نخواهند بست و ارتش و مردم سوریه در مقابل آن‌ها خواهد ایستاد اشاره و گفت: اکنون بعد از گذشت چند سال شاهد تحقق این سخن رهبری بودیم.

سخنگوی سپاه  با تأکید بر اینکه درس‌های زیادی در حماسه 9 دی نهفته است و مهم‌ترین آن این است که هرگز در دام شیطنت‌های رسانه‌ای دشمنان و اربابان آن‌ها قرار نگیریم، اظهار داشت: هر توطئه‌ای دارای رنگ جدید و رهبران جدید است و مهم آن است که نباید ملت اراده و راه خود را گم کند.

سردار شریف خاطرنشان کرد: تنها آرزوی دشمن ناکارآمدی نظام است که به آرزوی دست نیافتنی تبدیل شده است چرا که به برکت رهبری حکیم و دوراندیش، فرهنگ دینی و جانفشانی‌های فرزندان این مرز و بوم کشور ایران دارای امنیت پایدار است.

وی با بیان اینکه اقتدار دفاعی ایران به مرحله‌ای رسیده که دشمن انگشت به دهان مانده است، بیان داشت: هر چند نارسایی‌هایی در سطح کشور وجود دارد اما به برکت رهبری و مجاهدت‌های مسؤولان بر موانع کوچکی مانند گرانی و بیکاری فائق خواهیم آمد.

مسئول روابط عمومی کل سپاه  فرهنگ دینی، رهبری حکیمانه و توده‌های مردم را سه مؤلفه قدرت انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: بسیاری از جوامع بشری در فقر رهبری به سر می‌برند لذا وجود رهبران لایق از نیازهای اساسی کشورها است و وجود ترامپ دیوانه آمریکایی‌ها را فاقد رهبری خردمند کرده و سرانجام آنها را نیز به زمین می‌زند.

سردار شریف همچنین با قدردانی از عظمت همراهی مردم با سازمان ها و نهادهادر امداد و خدمت رسانی به زلزله‌زدگان غرب کشور یادآور شد: مردم ایران از هر قشر، گروه و نژادی در این حماسه ملی مشارکت کردند و تلاش دشمن بر این است که با عملیات روانی و رسانه‌ای حضور ملی و شاداب مردم و نقش آفرینی های تعیین کننده سازمانها و نهادها در کمک رسانی به زلزله زدگان را با تردید مواجه سازد.

وی در پایان با تأکید بر اینکه جوانان ایران اسلامی اجازه نمی‌دهند آرمان‌های امام، رهبری و ملت بر زمین بماند، خاطرنشان کرد: امیدواریم پاسدار واقعی انقلاب و مکتب اهل بیت(علیهماالسلام) باشیم.

انتهای خبر/
نام:
ایمیل:
* نظر: