شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۱۴:۱۴
کد خبر: ۱۱۵۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲
سرهنگ دوستدار فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز خبر داد:
سرهنگ دوستدار فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز گفت: پایگاه علمی آموزشی سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز اقدام به برگزاری بزرگترین کمپ مطالعه نوروزی با هدف اجرای عدالت آموزشی و مبارزه با تبعیض علمی و توانمند سازی فرزندان این مرز بوم کرده است.
سرهنگ مجمد جعفر دوستدار فرمانده سپاه بقیه الله(عج) گفت: پایگاه علمی آموزشی سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز به عنوان اولین پایگاه تاسیس شده در سال 1394 در استان فارس بعد از سومین سال تجربه اش اقدام به برگزاری بزرگترین کمپ مطالعه نوروزی با هدف اجرای عدالت آموزشی و مبارزه با تبعیض علمی و توانمند سازی فرزندان این مرز و بوم کرده است.
وی ادامه داد: این کمپ با توجه به ویژگی های خاصی که برخوردار می باشد منحصر به فرد بوده و برای اولین بار در استان برگزار می شود.
سرهنگ دوستدار با اشاره به ویژگی های این کمپ گفت: از جمله ویژگی های کمپ مطالعه نوروزی، دانش آموزان شرکت کننده بمدت 18 شبانه روز می توانند در کمپ حضور داشته و امکان خواب و استراحت و سه وعده غذایی و دو میان وعده در مجتمع اردوگاهی امام علی(ع) تدارک دیده شده است.
فرمانده سپاه بقیه الله(عج) گفت: در این کمپ برای تمامی رشته ها و دانش آموزان پیش دانشگاهی و پایه یازدهم برنامه ریزی شده است که دانش آموزان پایه یازدهم به مدت 9 شبانه روز و دانش آموزان پیش دانشگاهی  به مدت 18 شبانه روز در کمپ حضور خواهند داشت.
وی با اشاره به برنامه کمپ مطالعه نوروزی گفت: برنامه کمپ مطالعه برای دانش اموزان پایه یازدهم 9 روز اول از 20 اسفند الی 29 اسفند با هدف مرور دروس پیش و پایه و 9 روز دوم از سوم فروردین ماه 97 تا 12 فروردین 97 با هدف جمع بندی و مطالعه دقیق و تکنیک تست زنی خواهد بود.
وی ادامه داد: در اولین روز اردو، برنامه انگیزشی در دانشگاه شیراز به همراه مراسم افتتاحیه با حضور اساتید و مشاوران و برنامه ریزان، خواندن پیمان نامه و ثبت عکس یادگاری خواهد بود و در ادامه با توجه به برنامه ریزی های اختصاصی توسط مشاوران مجموعه به هر دانش اموز برنامه شخصی مطالعه ارائه خواهد شد.
سرهنگ دوستدار با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف در مدت زمان کمپ گفت: در ایام کمپ مطالعه برنامه های مختلفی از جمله اردوهای انگیزشی و حضور مشاوران طب سنتی اجرا خواهد شد که با توجه به طبع دانش آموزان به آن های دستورغذایی پیشنهاد می شود تا در تقویت انرژی جهت مطالعه هر چه بهتر به آن ها کمک کند.
وی ادامه داد: عمده اساتید استفاده شده در مدت کمپ سرگروه های آموزشی استان بوده که از شناخته شدگان، مجربین و معلمین درجه یک استان هستند و در صورت نیاز از اساتید پروازی نیز استفاده خواهد شد.
فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز در پایان از همراهی و همکاری سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان فارس در اجرای این برنامه قدردانی کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: