گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۶۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۸
مسئول بسیج دانشجویی سپاه سپیدان خبر داد:
مسئول بسیج دانشجویی سپیدان از اعزام دو دستگاه اتوبوس کاروان زیارتی راهیان نور دانشجویی شهرستان سپیدان به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان از مارگون؛ سروان پاسدار ابوطالب الله یاری مسئول بسیج دانشجویی سپاه سپیدان گفت: دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های پیام نور و آزاد اسلامی سپیدان در قالب دو دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد در این اردوی زیارتی سیاحتی زیارتگاه شوش دانیال، اروندکنار، یادمان‌های شلمچه، علقمه، هویزه، دهلاویه و ... را زیارت می کنند.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه سپیدان گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شجاعت و آشنایی دانشجویان با رشادت ،ایثار و دلاورمردی های رزمندگان اسلام با همکاری حوزه دانشجویی و و معاونت فرهنگی دانشگاههای سپیدان امسال بیش از 80 نفراز دانشجویان به مدت سه روز از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس شامل شلمچه ،هویزه،دهلاویه،اروند بازدید می کنند.

الله یاری افزود: جهت آشنایی بیشتر دانشجویان با زندگینامه و اهداف شهدای هشت سال دفاع مقدس در هر اتوبوس یک روحانی و یک راوی از ابتدای اردو تا پایان با دانشجویان همراه هستند.

هدف از برگزاری این اردو را آشنایی با آرمانهای شهداء، تقویت روحیه معنوی و ارزشی و بصیرت افزایی دانشجویان به عنوان نسل سوم انقلاب و آینده سازان ایران عزیز عنوان کرد.

مسئول بسیج دانشجویی سپیدان ادامه داد: به منظور تقویت روحیه دانشجویان و آشنایی آنان به فداکاری و ایثارگری های رزمندگان دلیر اسلام با انجام هماهنگی های لازم با ستاد اعزام کاروانهای راهیان نور کشور کاروان دانشجویی با دو دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس شامل شلمچه، دهلاویه، اروند رود و هویزه خواهند شد که این کاروان به مدت سه روز از این مناطق بازدید و از نزدیک با جانفشانی های رزمنگان اسلام و شهدای والامقام آشنا می شوند.

الله یاری افزود: با توجه به توطئه های دشمنان برای سست کردن دین و اعتقادات مردم به ویژه نسل جوان ، اردوهای راهیان نور تاثیرات فراوانی در گسترش و شناساندن رشادت مردی های شهدا است، علاوه بر بازدید مناطق عملیاتی برنامه های مختلف فرهنگی ، مذهبی و اعتقادی برای بسیجیان در نظر گرفته شده است .

وي با بيان اينكه اعزام دانشجويان به مناطق جنگي فرصت مناسبي است و از اين فرصتها حداكثر استفاده و بهره برداري شود، گفت: برنامه ريزي مناسب در اردوي زيارتي راهيان نور باعث تأثيرگذاري بيشتر بر زائران مناطق جنگي دفاع مقدس خواهد شد و خاطره اي به ياد ماندني برجاي خواهدگذاشت.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه سپیدان ضمن اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري كه فرموده اند: "امروز زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا كمتر از شهادت نيست"تصريح كرد:‌ اعزام كاروان راهيان نور با حضور قشر دانشجو، فرصت بسيار ارزشمندي است تا آنها را با رشادتهاي رزمندگان در جريان هشت سال جنگ تحميلي آشنا كرد.

بر پایه این گزارش 80 نفر از دانشجویان سپیدان عازم مناطق جنگی جنوب کشور(شلمچه-هویزه-معراج الشهداء وطلائیه) خواهندشد و در این مسافرت 3 نفر روحانی،2 نفر راوی ،2 نفر از مربیان فرهنگی دانشجویان را همراهی می نمایند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: