گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۶۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶
در جلسه شورای قشر بسیج سپیدان مطرح شد؛
جلسه شورای قشر بسیج در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ در این جلسه سرهنگ هاشمی بیان جانشین ناحیه با اشاره به مقوله های اقتصاد مقاومتی و مباحث علمی و کاربردی شهرستان در کارگروه ها، بر برگزاری ماهانه این کارگروه ها با حضور روسا و مدیران تاکید و خاطرنشان کرد: رصد و شناسایی آسیب ها و تهدیدات در موضوعات مختلف متناسب با کارگروه ها بویژه قشر عظیم بسیج و بررسی آن در جلسات و ارایه راهکارهای مناسب برای رفع آن از جمله وظایف کارگروه ها خواهد بود.

وی افزود: از وظایف مهم و عمده جلسه شورای قشر بسیج شهرستان تبدیل رهنمودها و مطالبات مقام معظم رهبری به راهکارهای عملی برای حل مشکلات و موانع سر راه اقتصاد و فرهنگ و دیگر حوزه های اجتماعی است.

در این جلسه اعضای کارگروه های با ارائه گزارش از عملکردهای خود، نظرات و پیشنهادات را برای هرچه بهتر برگزار کردن جلسات راهبردی ارائه دادند.

هاشمی بیان گفت: کارگروه ها برای خود افق ذهنی تعریف نمایند و در راستای خارج کردن جامعه از ایستایی و واگرایی و حرکات منفعلانه تلاش کنند.

وی افزود: شاید مشکلات و موانع سر راه کارگروه ها موجب کندی حرکت در رسیدن به آرمانها شود اما باعث نشود ما دچار رکود و سکون شویم.

هادی سیاسی سپاه سپیدان با اشاره به تبلیغات سوء شبکه های ماهواره ای، تصریح کرد: توقف جایز نیست و باید برای نیل به هدف خویش که خیلی هم متعالی است کوشش شود و در صحنه های تقابل با دشمن با جدیت فعالیت کرد. وی، آسیب شناسی، رفع معایب، تولید ایده و روش و پیشنهاد راهکارها را از عمده وظایف کارگروه ها عنوان کرد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: