گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۱۶۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱
بمناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری؛
به مناسبت فرارسیدن هفته منابع طبیعی و روز درختکاری و به منظور ارج نهادن به این سفارش پیامبر اکرم (ص) که کاشت درخت صدقه جاریه است مراسم جشن روز درختکاری امروز صبح در بیمارستان شهر اردکان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان و به همت بسیج ادارات شهرستان؛ به مناسبت فرارسیدن هفته منابع طبیعی و روز درختکاری و به منظور ارج نهادن به این سفارش پیامبر اکرم (ص) که کاشت درخت صدقه جاریه است مراسم جشن روز درختکاری در روز سه شنبه مورخ 96/12/15 ساعت ۹:۳۰ صبح در محل بیمارستان امام حسین(ع) شهر اردکان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام احسانی فر سرپرست اداره تبلیغات سپیدان، پاک نژاد بخشدار مرکزی، مدیریت بیمارستان، و جمعی  از بسیجیان حوزه شهید رجایی نیز حضور داشته و به پاس گرامی داشت این روز پربرکت نهالی را جهت هدیه‌ای سالم به آینده گان و فرهنگسازی صحیح در این امر کاشتند.

مجیدی مسئول بسیج ادارات سپیدان در حاشیه این مراسم به تنویر گفت: هفته منابع طبيعي و روز درختكاري فرصتي است تا اين سنت حسنه كه از نياكان ما برجاي‌مانده است را گرامي داشته و به‌رسم ميراث داري وامانت داري، در كاشتن نهال و گسترش زندگي و تندرستي بر اين كره خاكي كوشا باشيم.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: