پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۱۸:۴۳
کد خبر: ۱۱۸۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بقیه ا...(عج) شیراز
حجت الاسلام و المسلمین حسین علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بقیه ا...(عج) در مراسم هفته وحدت در بازار روح ا...(ره)گفت: انسجام و وحدت در دین وجامعه اسلامی باعث رشد و پیشرفت و بالندگی خواهد شد.
وی در این مراسم که در امامزاده سید عبدا...(ع) بازار روح ا...(ره) شیراز به مناسبت هفته وحدت و گرامیداشت هفته بسیج با حضور برخی بازاریان شیعه و سنی برگزار شد بیان داشت:وحدت تپش هماهنگ قلب هاست و آهنگ حرکت دست ها وحدت اسلامی عامل اقتدار اسلامی در برابر کفر و نفاق می باشد.
حجت الاسلام والمسلمین علیزاده تصریح داشت:اختلاف آفت بزرگ عزت و استقلال مسلمین است و جدائی و تفرقه آرزوی شوم دشمنان دیرینه ماست.
وی اذعان نمود: وحدت همانند کشتی نوح(ع) است که همه را  در خود جای داده است و تفرقه تازیانه عذاب الهی است و امید است که در روزگاری که شیاطین بذر نفاق و تفرقه می پاشند تا در سرزمین مقدس اسلام درخت دشمنی پرورش دهند با بیداری و هوشیاری و یادآوری سخنان وحدت بخش رسول خدا و ائمه معصومین(ع) نقشه های شوم استکبار نقش بر آب گردد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بقیه ا...(عج) بهترین دست آویز جهت وحدت و یکپارچگی را عمل به قرآن و سنت دانست و افزود: وظیفه همه ما بر این است که با وحدت و انسجام خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و دشمنان بزنیم.
در ادامه به به مناسبت هفته وحدت به یکی از برادران سنی و شیعه به نمایندگی از حاضرین در مجلس شاخه گل و چفیه اهداء شدو ضمنا در ابتدای این مراسم مداح اهل بیت برادر زارع با مولودی حاضرین را به فیض رسانید.
نام:
ایمیل:
* نظر: