گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۱۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
در دیدار مدیر عامل فراپاکس شیراز و فرمانده سپاه سپیدان؛
مهندس علیرضا ظهیر امامی مدیر عامل شرکت فراپاکس شیراز در دیدار با سرهنگ جعفری از موانع و محدودیت های پیش روی فعالان اقتصادی بخش خصوصی صحبت نمودند.
به گزارش روابط عمومی سپاه سپیدان؛ مهندس علیرضا ظهیر امامی مدیرعامل شرکت فراپاکس شیراز و کارآفرین نمونه برتر کشوری در دیدار با سرهنگ احمد جعفری ضمن تبریک انتصاب ایشان به این سمت و آرزوی موفقیت برای مجموعه سپاه از موانع بخش خصوصی در زمینه جذب اعتبارات و عدم حمایت کافی دولت در این زمینه صحبت نمودند.

ظهیر امامی افزود: باید در زمینه هایی مانند سوق دادن تسهیلات بانکی به بخش صنعت و تولید بیشتر تلاش شود و تسهیلات کم بهره به تولید کنندگان واقعی تعلق بگیرد

وی در ادامه بیان داشت هرچند قانون خروج از رکود مصوب شده ولی تا عملیاتی شدن این مسأله زمان زیادی لازم میباشد.
ظهیر امامی تولید محوری رقابتی را چاره ای برای علاج شناسایی واحدهای تولیدی راکد و تعطیل و تشویق تولید کنندگان واقعی برای رونق تولید و اشتغال کشور دانست.

ظهیر امامی از میزان بالای نقدینگی در کشور و رکود در بخش صنعت انتقاد نمود و آمار بالای بیکاران را نتیجه تداوم همین رکودی دانست که باید با هماهنگی و تعامل و درایت تصمیم گیرندگان این امر راهی در پی حل این مشکلات گشود.

در ادامه سرهنگ جعفری ضمن تشکر از مهندس ظهیر امامی کارآفرین برتر کشور که با وجود تمامی مشکلات داخلی و خارجی، بحث حمایت از تولید ملی و داخلی و رونق تولید را در عمل پیاده نمودند، اقدامات ایشان و مجموعه عظیم شرکت فراپاکس را تحقق منویات مقام معظم رهبری دانستند.

سرهنگ جعفری سپس به اقدامات حسنه و انسان دوستانه مهندس ظهیر امامی در زمینه های مختلف از جمله اشتغال زایی و کمک به سیل زدگان استان لرستان و خوزستان نیز اشاره نمودند و بیان داشتند گزارشاتی که بدست بنده رسیده نشان از فعالیت ها و همکاری های مستمر و مداوم جنابعالی با مجموعه سپاه در زمینه های متعدد بوده و امیدواریم که این ارتباط و همکاری کما فی سابق ادامه دار باشد.

انتهای پیام/مسعود انصاری


نام:
ایمیل:
* نظر: