جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۱۲:۲۸
آخرین اخبار
کد خبر: ۱۲۴۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
فرمانده سپاه ناحیه لارستان
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان گفت: ۲۶ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی سپاه لارستان به نقل از خبرگزاری ایرنا ،سرهنگ پاسدار امیر جاهدی، دوشنبه در نشست ستاد مدیریت کرونا شهرستان لارستان بیان داشت: این کمک‌ها در ایام دهه امامت و ولایت امسال بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد و افزون بر این در ایام یاد شده، بیش از ۱۰۰ هزار ماسک و ۱۲ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده دست و سطوح نیز توسط گروه‌های مختلف جهادی تولید شد و در اختیار قشرهای مختلف مردم این منطقه قرار گرفت.

از عید قربان تا عید غدیرخم به عنوان دهه امامت و ولایت نامگذاری شده است. امسال این دهه از دهم امردادماه ۹۹ آغاز شد و تا هجدهم این ماه ادامه داشت.

وی افزود: همچنین در مدت مورد اشاره، با رایزنی و هماهنگی با ۲۱۰ نفر از مالکان واحدهای مسکونی، اماکن تجاری و مغازه‌ها در شهرستان لارستان، آنها اجاره‌بهای ملک خود را که ارزش ریالی آنها بیش از چهار میلیارد ریال است، به مستاجران خود بخشیدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان اضافه کرد: در روز عید سعید قربان (دهم امردادماه ۹۹) افزون بر ۲ تن و نیم گوشت قربانی و در روز عید غدیر خم (هجدهم امردادماه) نیز بیش از ۲۴ هزار دست غذا بین مردم این شهرستان توزیع شد.

به گفته جاهدی، ارزش ریالی بسته‌های معیشتی و کمک‌های مومنانه خیران و مردم که از آغاز شیوع کرونا در شهرستان لارستان تهیه و توسط نیروهای بسیجی، جهادی و هیات‌های مختلف دینی، بین اقشار آسیب پذیر و نیازمند توزیع شده است، بیش از ۴۰ میلیارد ریال بوده است.

وی، همچنین از عموم مردم، خیران و هیات‌های مذهبی درخواست کرد، با توجه به برگزاری مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در دهه اول ماه محرم، نذورات خود را در قالب کمک‌های مومنانه و بسته‌های معیشتی به جامعه هدف و نیازمندان اختصاص دهند.

او گفت: ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان و پایگاه‌های مقاومت این شهرستان نیز آماده دریافت این نذورات هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر: