جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۵۵:۲۱
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۴۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
به همت بسیجیان پایگاه شعب ابی طالب جهرم
از زمان شروع مرحله دوم کمک های مومنانه، بسیجیان پایگاه شعب ابی طالب و موسسه خیریه امام جواد ع وابسته به آن پایگاه، تا کنون توانسته اند با کمک خیرین، تعداد 56 سری جهیزیه به ارزش 7 میلیارد ریال، به نوعروسان نیازمند جهرمی، اهداء کنند.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، از زمان شروع مرحله دوم کمک های مومنانه از عید سعید قربان تا کنون، بسیجیان پایگاه شعب ابی طالب و موسسه خیریه امام جواد ع وابسته به آن پایگاه، تا کنون توانسته اند با کمک خیرین، تعداد 56 سری جهیزیه به ارزش 7 میلیارد ریال، به نوعروسان نیازمند اهداء نمایند.

مرتضی ناسک فرمانده پایگاه شعب ابی طالب، در مصاحبه با تنویر جهرم اظهار داشت: بسیجیان آن پایگاه با لبیک به ندای نائب المهدی عج، در زمینه های مختلف، کمک های مومنانه را جمع آوری و به دست نیازمندان رسانیده اند.

وی با اشاره به اهمیت امر ازدواج و کمک به زوج های جوان در تسهیل شرایط ازدواجشان، گفت: با همت خیرین و جذب کمک های مالی از ایشان، توسط بسیجیان پایگاه و موسسه خیریه امام جواد ع وابسته به آن پایگاه، تا کنون توانسته ایم 56 سری جهیزیه به ارزش تقریبی 7 میلیارد ریال تهیه و با هماهنگی با کمیته امداد امام خمینی ره جهرم، به نو عروسان کم برخوردار اهداء نماییم.

فرمانده پایگاه شعب ابی طالب در ادامه از تهیه و توزیع بیش از 150 بسته معیشتی و 150 بسته لوازم التحریر در این ایام و توزیع آن بین خانواده های کم برخوردار خبر داد و افزود: در دهه اول محرم نیز با همت خیرین بیش از 7 هزار پرس غذای گرم پخت و در شبهای دهه اول محرم بین عزاداران حسینی توزیع شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: