شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۴۹:۱۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۷۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵
همزمان با بیست و یکم تیرماه برگزار میشود:
مسئول قسمت اجتماعی سپاه جهرم از برگزاری برنامه های متنوع با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا، در ایام هفته عفاف و حجاب در سطح شهرستان جهرم، خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، سروان پاسدار امید حریری، مسئول قسمت اجتماعی سپاه جهرم، در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی تنویر این شهرستان، از اجرای برنامه های متنوع به مناسبت هفته عفاف و حجاب، توسط پایگاهها و حوزه های مقاومت بسیج و کانونهای اقشاری، با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی ستاد ملی مقابله با ویروس منحوس کرونا، خبر داد.

حریری با اشاره به مصادف شدن اول ماه ذی الحجه، سالروز پیوند آسمانی حضرت علی ع و حضرت زهرا س، با روز دوشنبه 21 تیرماه، روز "عفاف و حجاب"، از برگزاری ویژه برنامه هایی به همین مناسبت با محوریت فضای مجازی، خبر داد.

وی ضمن یادآوری مسئله رعایت فریضه حجاب، از دیدگاه مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) در جامعه اسلامی، اظهار داشت: فضاسازی شهری متناسب با این هفته توسط قسمت فرهنگی هنری و همچنین حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج محلات، بسیج ادارات، دانش آموزی، اصناف و فرهنگیان، نصب تراکت و پوستر در ناوگان حمل و نقل عمومی، برگزاری مسابقه های تلفنی و پیامکی، از دیگر برنامه های این هفته می باشد.

مسئول اجتماعی سپاه جهرم، ضمن قدردانی از آحاد زنان و دختران شهرستان که با رعایت حجاب، نقشه های دشمنان را برای از هم گسیختگی جامعه، نقش بر آب می کنند، گفت: برپایی نمایشگاههای عکس، پوستر و تراکت در فضای مجازی و برخی از اماکن عمومی و معرفی الگوهای موفق بانوان محجبه که دارای حکم قهرمانی ورزشی یا چهره های سینمایی موفق محجبه، نیز از دیگر برنامه های این هفته است.

امید حریری با اشاره به سالروز کشف حجاب رضاخانی در سال 1314، از برگزاری هشتک 13/14 در فضای مجازی، خبر داد و افزود: برپایی نمایشگاه محصولات عفاف و حجاب به همراه تخفیف های ویژه، معرفی چهره های هالیوودی و سینمایی محجب شده، تولید و توزیع محتواها، کلیپ ها و عکس نوشته های مناسب با هفته عفاف و حجاب در فضای مجازی، گفتگوهای چالشی در قالب مصاحبه با برخی از دختران توسط حوزه های مقاومت بسیج خواهران، از دیگر برنامه های این هفته می باشد. 

مسئول اجتماعی سپاه جهرم با اشاره به ابزارهای مختلف دشمن برای مبارزه با حجاب اسلامی، اهمیت این فریضه را برای بقای جامعه و احکام اسلامی مهم برشمرد و اذعان داشت: برگزاری گشت های تذکر لسانی از دیگر برنامه های این هفته می باشد که با هماهنگی و همکاری با دادستانی شهرستان، برگزار خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به قسمتی از وصیت نامه شهید والامقام "محمود آقا زیارتی" که در 19 شهریور سال 1366 درجزیره مجنون به شهادت رسید، تصریح کرد: سیاهی چادر بانوان عفیف و پاکدامن ایران اسلامی، از سرخی خون شهیدان در مقابله با تهاجم نرم فرهنگی دشمنان، کوبنده تر و اثرگذارتر است.
 
نام:
ایمیل:
* نظر: