يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۲۹:۳۴
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۷۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
مسئول کانون بسیج هنرمندان جهرم خبر داد:
مهدی سروش گفت: جشنواره استانی کارتون با عنوان "عصر انتظار" در 7 محور برگزار میشود که بخش کاریکاتور و کارتون آن با محوریت شهرستانهای جهرم و کوار می باشد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، فراخوان جشنواره کارتون عصر انتظار در 7 محور منتشر شد.
مهدی سروش مدیر کانون بسیج هنرمندان جهرم و دبیر جشنواره کارتون عصر انتظار در گفتگو با تنویر جهرم، گفت: مرحله اول جشنواره هنری ادبی عصر انتظار به صورت استانی و در هفت بخش هنری و شش بخش ادبی برگزار می شود که بخش کاریکاتور و کارتون آن با محوریت شهرستان های جهرم و کوار برگزار خواهد شد.
سروش افزود: موضوعات بخش کارتون جشنواره شامل 1_ استکبار جهانی، جنگ و خشونت 2_ مردمان آخر الزمان و آمادگی برای ظهور 3_ رسانه ها و شکل دهی افکار عمومی 4_ فضای مجازی و شکل دهی افکار عمومی 5_ امیدواری و اعتقاد به ظهور منجی 6 _ فرقه های دروغین و فتنه های آخر الزمان 7_ سبک زندگی اسلامی می باشد. که شرکت کنندگان می توانند آثار خود را با ابعاد A4 و وضوح تصویر 300 dpi  تا تاریخ 10 شهریور ماه همراه با بیوگرافی خود از طریق پست الکترونیک به نشانی  asreentezar_kartoon@yahoo.com   ارسال کنند. 
وی تاکید کرد: آثار ارسالی نباید قبلا منتشر شده یا جایزه گرفته باشد. 
سروش در پایان با تشکر ویژه از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم، کانون بسیج رسانه و معاونت فضای مجازی بسیج جهرم به دلیل همراهی کردن کانون در این جشنواره ابراز امیدواری کرد که میزبان خوبی برای جشنواره کارتون عصر انتظار باشیم.
شایان ذکر است جشنواره بین‌المللی عصر انتظار در سه سطح استانی، ملی و منطقه مقاومت برگزار خواهد شد که مرحله استانی، اولین مرحله این جشنواره می باشد که دبیری بخش های مختلف آن به شهرستان ها واگذار شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: