يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۵۲:۳۰
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۷۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸
مدیر دارالقرآن بسیج جهرم خبر داد:
حسن عزیزی نیااز اجرای طرح خانه های نورانی ۲ همراه با اهدای ۳۰کارت هدیه یک میلیون ریالی، با هدف جذب حداکثری خانواده ها به قرآن کریم،خبر داد.
به گرزارش روابط عمومی سپاه جهرم، حسن عزیزی نیا، مدیر دارالقرآن بسیج این شهرستان در گفتگو با تنویر، اظهار داشت: طرح حفظ خانوادگی خانه های نورانی، که اولین مرحله آن با حفظ سوره مبارکه صف آغاز شد، مرحله دوم آن با محوریت حفظ سوره مبارکه جمعه، ویژه خانواده های جهرمی برگزار می شود.

عزیزی نیا به شرایط ثبت نام در این طرح اشاره کرد و گفت: این طرح به صورت فردی برگزار نمی‌شود، بلکه شرکت حداقل دو نفر از هر خانواده لازم می باشد و یا اینکه یک گروه حداقل دو نفره تشکیل دهند ودر زمان آزمون نیز امتیازات به صورت خانوادگی محاسبه می شود

وی افزود: زمان برگزاری آزمون این طرح ۳۱ شهریور ماه همزمان با هفته دفاع مقدس می باشد و شرکت کنندگان می بایست به صورت اینترنتی و به نشانی https://survey.porsline.ir/s/6d2sGqc ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

عزیزی نیا در پایان یادآور شد: این طرح با همکاری ادارات و دیگر مراکز قرآنی و فرهنگی شهر برگزار می شود و شرکت کننده در این آزمون می بایست جهت اطلاع رسانی از نحوه برگزاری آزمون و دیگر توضیحات طرح نشانی @khanehayenoraniii را در پیام رسان روبیکا جستجو کنند و عضو کانال شوند. 
نام:
ایمیل:
* نظر: