يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۵۴:۰۴
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۷۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
مسئول دارالقرآن بسیج جهرم خبر داد:
حسن عزیزی نیا با اعلام خبر اسامی برندگان مسابقه حفظ سوره مبارکه صف، عموم مردم را جهت شرکت در مرحله دوم طرح خانه های نورانی با محوریت حفظ سوره مبارکه "جمعه"، دعوت نمود.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، از مرداد ماه جاری طرح "خانه های نورانی" با محوریت حفظ سوره های قرآن کریم به همت دارالقرآن بسیج این شهرستان در حال برگزاریست.

حسن عزیزی نیا مسئول دارالقرآن بسیج جهرم در گفتگویی کوتاه با تنویر، اظهار داشت: طرح خانه های نورانی با حفظ سوره مبارکه "صف" همزمان با دهه امامت و ولایت آغاز شد.

وی افزود: تعداد زیادی از خانواده ها در این طرح شرکت نموده که 29 خانواده حائز رتبه برتر شده و به ایشان هدایای نقدی تعلق گرفت.

مسئول دارالقرآن بسیج جهرم در ادامه از برگزاری دومین مرحله این طرح در شهریور ماه خبر داد.

عزیزی نیا گفت: مرحله دوم این طرح با محوریت حفظ سوره مبارکه جمعه می باشد که تا پایان شهریور ماه مهلت حفظ و ارائه آن می باشد.

وی از شرایط حضور در این طرح را، شرکت حداقل دو نفر از اعضای خانواده را ضروری دانست و بیان داشت: امید است با اجرای این برنامه جهت عموم مردم، توجه و تمسک به قرآن در جامعه، زیاد و از برکات معنوی آن خانواده ها، بهرمند گردند.

گفتنی است زمان برگزاری آزمون این طرح ۳۱ شهریور ماه همزمان با هفته دفاع مقدس می باشد و شرکت کنندگان می بایست به صورت اینترنتی و به نشانی https://survey.porsline.ir/s/6d2sGqc ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

 
نام:
ایمیل:
* نظر: