يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۴۸:۳۰
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۷۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
توسط بسیجیان پایگاه امام حسین ع جهرم صورت گرفت:
مستند فاخر "سازمان ترور" کاری از گروه رسانه ای "ماح" با همکاری سازمان رسانه ای اوج است که در ایام شهریور ماه در فضای مجازی شهرستان جهرم باز نشر شده است.
به 'گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، به بهانه بازپخش مستند "سازمان ترور" در فضای مجازی این شهرستان،ایام شهریور یادآور روزهای تلخی از دهه 60 به خاطر ترور ها و بمب گذاری های سازمان مجاهدین خلق در ایران است.

گروهکی که نزدیک به 17000 نفر از مردم ایران را به خاک و خون کشیدند و حال بعد از گذشت قریب به 30 سال خود را دلسوز مردم ایران معرفی می‌کنند اما تاریخ تکرار می‌شود اگر مردم از آن عبرت نگیرند.

مستند سازمان ترور کاری از گروه رسانه ای "ماح" بسیجیان مسجد امام حسین علیه السلام جهرم است که در 8 قسمت 7 دقیقه ای با همکاری سازمان رسانه ای اوج تهیه و تولید شده است.

سیاوش معصومی یکی از عوامل تولید کننده این مستند در گفت و گو با خبرنگار تنویر جهرم عنوان داشت: به جرات می‌توان گفت مستند سازمان ترور یکی از کامل ترین و جامع ترین مستند های ساخته شده در مورد گروهک منافقین است بطوری که پژوهش این مستند نزدیک به 6 ماه زمان برده است

وی در ادامه افزود: این مستند چکیده ای از ده ها کتاب و پژوهش انتشار یافته از این گروه است که به خاطر سبک روایت جذاب و گرافیکی این مستند، تماشای هر قسمت از آن اطلاعات بسیار زیادی را به مخاطب منتقل می‌کند.

معصومی در پایان گفت: این مستند، از ابتدای شکل گیری سازمان مجاهدین تا زمان سرگردانی اعضای این گروه در آلبانی را روایت می کند.

گفتنی است مستند سازمان ترور را در سایت و شبکه های مجازی مربوط به گروه رسانه ای ماح به آدرس mahmedia. net می توانید تماشا کنید.
بازپخش مستند
نام:
ایمیل:
* نظر: