جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۳۶:۴۴
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۷۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰
به مناسبت هفته دفاع مقدس
مستند وعده دیدار کاری از گروه رسانه ای"ماح" بسیجیان مسجد امام حسین (ع) است که زندگینامه سردار شهید "مهدی رحمانیان" را از ولادت تا شهادت روایت میکند....
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، به همت بسیجیان مسجد امام حسین (ع) و گروه رسانه ای "ماح"، به مناسبت هفته دفاع مقدس، مستند وعده دیدار برشی کوتاه از تولد تا شهادت سردار شهید مهدی رحمانیان،  در فضای مجازی، اکران خواهد شد.  
 
مسعود گواهیان، فرمانده پایگاه امام حسین (ع) در گفتگویی کوتاه با خبرنگار تنویر جهرم ضمن اعلام این خبر افزود: به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس به ویژه 60 شهید این پایگاه ویژه برنامه هایی جهت اجرا تدارک دیده شده است. 

گواهیان با اشاره به اجرای برنامه هایی همچون شب خاطره یاد یاران، برگزاری ادعیه، برگزاری اردوهای فرهنگی ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی، اظهار داشت: بسیجیان مسجد امام حسین (ع) همیشه پیشرو در اجرای برنامه های فرهنگی و جذب نوجوانان و جوانان به مسجد بوده اند. 

گفتنی است سردار شهید مهدی رحمانیان متولد اسفند 1345 در شهرستان آبادان است که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به همراه خانواده به جهرم بازمیگرند.

سردار شهید مهدی رحمانیان از رزمندگان گردان همیشه پیروز "ابوذر" از لشکر 33 المهدی عج در دفاع مقدس بود که در اسفند سال 1365 حین عملیات کربلای 5 در منطقه عمومی شلمچه، به درج رفیع شهادت نائل آمد. 
نام:
ایمیل:
* نظر: