چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۵۶:۴۲
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۸۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
فرمانده تیپ نیرو مخصوص المهدی عج:
سردار مهدی سرور در نشست خبری تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: 17 برنامه متنوع با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این هفته توسط تیپ نیرو مخصوص المهدی عج، در سطح شهرستان جهرم، برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری بسیج از جهرم ، سردار مهدی سرور فرمانده تیپ نیرو مخصوص المهدی عجل الله در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان جهرم، ضمن گرامیداشت فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس، "دفاع مقدس" را شناسنامه اقتدار، عزت و عظمت ایران اسلامی دانست .

سردار مهدی سرور با اشاره به امنیت مثال زدنی جمهوری اسلامی آن را مدیون رشادت های کسانی دانست که در جبهه های حق علیه باطل در هشت سال جنگ تحمیلی، شجاعت ها و ایثارگری ها را، رقم زدند . 

وی ضمن گرامیداشت ایام اربعین حسینی و مصادف شدن آن با هفته دفاع مقدس را،ظرفیت و فرصت معنوی کم‌نظیری در معرفی ارزش های ناب اسلامی، جهاد، ایثار  و شهادت طلبی به نسل‌های جوان حال و آینده کشور دانست . 

فرمانده تیپ نیرو مخصوص المهدی عجل الله هفته دفاع را صرفاً یادآوری یک خاطره یا تاریخ ندانست و اظهار داشت: دفاع مقدس نماد پایه‌های اقتدار و امنیت و بروز توانمندی های ایران اسلامی در جهت حل مشکلات پیش رو ست .

وی در ادامه با اشاره به حدیثی از امام علی علیه السلام که فرمودند:" حب وطن از ایمان است" بیان داشت: همانگونه که معتقد به حفظ سر حدات دین مان هستیم به همان اندازه نیز به حفظ سرحدات و مرزهای جغرافیایی و فرهنگی کشورمان معتقدیم . 

سردار سرور در ادامه از اجرای ۱۷ برنامه محوری در هفته دفاع مقدس جهت کارکنان آن یگان و عموم مردم شهرستان جهرم خبر داد و گفت: رژه خودرویی با بیش از یکصد خودرو نظامی و تاکتیکی در سطح شهرستان جهرم همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در خیابان‌ها و معابر عمومی به اجرا گذاشته خواهد شد . 

فرمانده تیپ نیرو مخصوص المهدی عجل الله در ادامه از دیدار با امام جمعه جهرم خبر داد و افزود: دیدار با بیش از ۴۰ خانواده شهید، جانباز و ایثارگر توسط ۱۰ اکیپ از کارکنان یگان، نورافشانی ۵ نقطه شهرستان با کمک ناحیه مقاومت بسیج، اجرای سینمای دفاع مقدس در طول هفته در چند نقطه اصلی سطح شهرستان و برپایی نمایشگاه های نظامی فرهنگی از دیگر برنامه‌های این هفته می باشد . 
 
وی با اشاره به برگزاری برنامه میثاق با شهدا، از گلباران قبور مطهر شهدای شهرستان جهرم در آن هفته خبر داد و اظهار داشت: برنامه نذر خون با شرکت بیش از یکصد نفر از کارکنان و سربازان با اهدای خون در جهت کمک به بیماران نیازمند، شرکت دسته جمعی در نماز جمعه، برگزاری مجمع رزمندگان دوران دفاع مقدس همراه با سخنرانی سردار غیب پرور از رزمندگان دوران دفاع مقدس، اجرای برنامه خاطره گویی در بین الصلاتین یگان و برپایی راهپیمایی نمادین اربعین از مدفن شهید گمنام در محوطه تیپ تا مدفن شهید گمنام واقع در دانشگاه دولتی جهرم از دیگر برنامه‌های این هفته می باشد .

سردار سرور در پایان ضمن تأکید بر رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی در اجرای تمامی برنامه ها، از اجرای میدان تیر جهت مسئولین ادارات و شورای تأمین شهرستان، بزرگداشت روز سرباز و تجلیل از سربازان یگان، تجلیل از خانواده های رزمندگان و همکاری مستقیم 30 نفر از پرسنل تیپ نیرو مخصوص المهدی عج در مبارزه با بیماری کرونا با حضور در بیمارستان و درمانگاه ها به عنوان واکسیناتور و تست گیرنده، از دیگر برنامه های این هفته عنوان داشت.

گفتنی است در پایان این برنامه که به همت روابط عمومی تیپ نیرومخصوص المهدی عج برگزار شد، از تعدادی از خبرنگاران شهرستان جهرم با اهداء لوح یادبود و هدیه، تقدیر به عمل آمد.




نام:
ایمیل:
* نظر: