سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۰:۱۷:۵۸
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۸۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳
به مناسبت نهم دیماه
فرهنگیان بسیجی شهرستان جهرم بیانیه ای به مناسبت یوم الله نهم دی ماه صادر نمودند.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، فرهنگیان بسیجی شهرستان جهرم بیانیه ای به مناسبت یوم الله نهم دی ماه صادر نمودند. 
در این بیانیه آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ملت ولایت مدار، فهیم و انقلابی 
تاریخ این انقلاب از بدو شروع تاکنون دارای فراز و نشیبهای زیادی بوده است اما پیروز همیشگی این میدان‌ها، با الطاف خداوندی و رهنمودهای پیامبرگونه ولی امر مسلمین، مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بوده است و در لحظات حساس و مهم، ملت سلحشور جان برکف به میدان آمده و از بذل جان و مال خود دریغ ننموده اند و این را به خوبی تاریخ این مرز بوم شهادت و گواهی می دهد و جهانیان و استکبار جهانی و صهیونیستی را به حیرت و تعجب وا داشته است.
 هشتم و نهم دی ماه ۸۸ از نقاط عطف حضور مردم در طول انقلاب شکوهمند ایران اسلامی است که با اشاره ولایت مطلقه فقیه به میدان آمده اند و جرثومه های فساد و تباهی را به زباله دان تاریخ فرستادند.
ملت قهرمان ایران اسلامی به خوبی دریافته که مهمترین رکن عاقبت بخیری، تبعیت محض از رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی است و در این رهگذر مردم استان فارس و بخصوص مردم ولایت مدار جهرم ، این افتخار را دارند که در سال ۸۸  از اولین شهرهایی بودند که به  میدان آمدند و حمایت خود را از نظام و رهبری به گوش جهانیان رساندند تا ثابت کنند که در بیعت و تبعیت از رهبری در قله سربلندی و افتخار هستند. 
در ایام حزن و اندوه شهادت صدیقه طاهره سلام الله علیها، یاد و خاطره سیدالشهداء مقاومت و سردار دلها حاج قاسم عزیز، ابو مهدی المهندس، شهید پورجعفری و همراهان را تکریم و گرامی می داریم و به تاسی از فرموده امام خامنه ای و همگام با ملت سلحشور و صبور ایران اسلامی این یوم الله را هر ساله گرامی می داریم ومشت محکمی به دهان یاوه گویان استکبار جهانی و صهیونیسم خونخوار می کوبیم. ما فرهنگیان بسیجی شهرستان جهرم آمادگی خود را اعلام می داریم که در همه حال دست از حمایت ولایت فقیه و پشتیبانی نظام جمهوری اسلامی ایران بر نخواهیم داشت.


کانون بسیج فرهنگیان شهرستان جهرم
نام:
ایمیل:
* نظر: