پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۲۴:۵۳
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۸۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲
یکصدو هشتاد نفر از خواهران بسیجی پایگاهها، حوزه ها و بسیج دانشجویی شهرستان جهرم، جهت بازدید از یادمانهای هشت سال دفاع مقدس، به اردوی راهیان نور، اعزام شدند.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، صبح سه شنبه هفدهم اسفند ماه، یکصدو هشتاد نفر از خواهران بسیجی پایگاهها، حوزه ها و بسیج دانشجویی این شهرستان، جهت بازدید از یادمانهای هشت سال دفاع مقدس، به همت قسمت اردویی، دفتر بسیج دانشجویی و حوزه های مقاومت، به اردوی راهیان نور، اعزام شدند. 
سرهنگ پاسدار غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه جهرم، در جمع خبرنگاران در حاشیه این اعزام، اظهار داشت: الحمدلله بعد از گذشت دو سال از تعطیلی اردوهای راهیان نور، مجدد این برنامه معنوی به صورت محدود و با رعایت دستورالعملهای بهداشتی، راه اندازی شده است. 

فرمانده سپاه جهرم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اعزام کاروانهای راهیان نور را تجدید بیعتی دوباره با آرمانهای شهدا توصیف نمود. 

وی در ادامه از حضور یکصد و هشتاد خواهر بسیجی و دست اندرکاران این اردو در اولین اعزام به راهیان نور، در سال جاری خبر داد و افزود: انشاالله تا پایان سال چند مرحله دیگر نیز اعزام به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در استان خوزستان خواهیم داشت. 

سرهنگ احمدی جابری گفت: در اولین مرحله اعزام کاروان راهیان نور، به همراه دو دستگاه اتوبوس خواهران بسیجی دانشگاههای جهرم و دو دستگاه اتوبوس نیز خواهران بسیجی پایگاههای محلات و کانون های اقشاری را به این مناطق انتقال میدهد. 

وی با اشاره به رعایت دستورالعملهای بهداشتی در حین اردو، تأکید داشت: از الزامات شرکت در این برنامه تزریق سه دوز واکسن کرونا توسط شرکت کنندگان در این اردو می باشد.  

فرمانده سپاه جهرم در پایان ضمن آرزوی سفری بی خطر و بدون حادثه گفت:  زائران طی سه روز، مناطق عملیاتی و یادمانهای شلمچه، علقمه، والفجر ۸، هویزه، دهلاویه و معراج الشهدای شهر اهواز، زیارت خواهند نمود. 
نام:
ایمیل:
* نظر: