شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۴۹:۰۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۸۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه جهرم
حجت الاسلام ظهرابی با اشاره به مغتنم شمردن فرصت ماه مبارک رمضان در بالابردن روحیه معنوی کارکنان سپاه جهرم از برگزاری جلسات مختلف قرائت قرآن، تفسیر، اخلاق و محافل انس با قرآن خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن، برنامه های متنوع قرآنی در سراسر مساجد، پایگاههای بسیج و بقاع متبرکه، برگزار میگردد.

از همین رو حجت الاسلام علی اصغر ظهرابی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جهرم، در گفتگو با تنویر، با اشاره به مغتنم شمردن فرصت ماه مبارک رمضان در بالابردن روحیه معنوی کارکنان سپاه، از برگزاری جلسات مختلف قرائت قرآن، تفسیر، اخلاق و محافل انس با قرآن در طول این ماه، خبر داد.

حجت الاسلام ظهرابی گفت: به همت قسمت عقیدتی سیاسی سپاه جهرم، با توجه به فرصت طلایی ماه مبارک رمضان و با استفاده از ظرفیت های علمی و قرآنی شهرستان، همه روزه جلسات جزء خوانی قرآن به همراه کلاس تفسیر، با حضور پایوران و سربازان وظیفه، در طول این ماه مبارک، برگزار میشود. 

وی از دیگر برنامه های اجرایی این ماه را، برگزاری کلاسهای احکام مبتلا به و همچنین جلسات اخلاق و گردهمائی های سیاسی با محوریت جهاد تبیین برشمرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جهرم در ادامه از برگزاری محافل انس با قرآن در بقاع متبرکه شهرستان خبر داد و افزود: این برنامه توسط قسمت روابط عمومی و تبلیغات سپاه و با  دعوت از قاریان و حافظان ممتاز شهرستان و راویان دوران دفاع مقدس جهت خاطره گویی، روزهای پنجشنبه، به اجرا گذاشته خواهد شد.

حجت الاسلام ظهرابی در پایان، با یادآوری فریضتین امر به معروف و نهی از منکر و همچنین پدیده حتک حرمت ماه مبارک رمضان با روزه خواری توسط عده ای در ملأ عام، تآکید نمود: مطالبه همگانی برخورد با این پدیده که قانون و شرع اسلام را زیر سوال برده است باید باشد و اگر خدای ناکرده نسبت به فریضه امر به معروف و نهی از منکر بی تفاوت شویم، طبق فرموده ائمه اطهار علیهم السلام، باید منتظر عقوبت الهی آن نیز باشیم، همانطور که حضرت محمد(ص) میفرمایند: « اگر امت من امر به معروف و نهی از منکر را ترک کنند با خدا و رسول اعلام جنگ کرده اند.»


نام:
ایمیل:
* نظر: