يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۳۴:۵۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۹۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷
سرهنگ احمدی جابری:
فرمانده سپاه جهرم به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران، در بین الصلاتین نمازجمعه این شهرستان به ایراد سخنرانی پرداخت.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، سرهنگ غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه این شهرستان، به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران، در بین الصلاتین نمازجمعه جهرم، به ایراد سخنرانی پرداخت. 

سرهنگ احمدی جابری ضمن عرض تسلیت ایام شهادت مولای متقیان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم روزه دار، اظهار داشت: دوم اردیبهشت، سالروز تاسیس سپاه پاسداران می باشد که در اندیشه متعالی و بنیادین معمار کبیر انقلاب و همچنین تیزبینی ایشان در پاسداری از آینده پر مخاطره انقلاب، نیل به اهداف متعالی و اتصال به حکومت جهانی حضرت ولیعصر(عج)، این نهاد انقلابی را تأسیس نمود. 

وی گفت: نهاد انقلابی سپاه پاسداران، برآمده از اراده ملت و بر مبنای ایدیولوژی اسلام ناب و تفکر راهبردی دفاع از محرومین و مستضعفین عالم تاسیس شد.

فرمانده سپاه جهرم عنوان داشت: سپاه پاسداران طی ۴۳ سال از عمر با برکت خود توانسته در دوران‌های مختلف خوش بدرخشد از جمله در دوران دفاع مقدس در دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی و همچنین در مقابله با فتنه های گوناگون سیاسی سال های ۷۸ ، ۸۸ ، ۹۶ و ۹۸

احمدی جابری از دیگر خدمات سپاه در راستای خدمتگذاری به نظام جمهوری اسلامی را با تأسیس قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و احداث زیرساختهای مختلفی از جمله راه، مسکن، مدرسه، دریا، هوا نوردی و ... بیان نمود.

فرمانده سپاه جهرم نقطه اوج و طلایی سپاه پاسداران را در عمق بخشی گفتمان راهبردی انقلاب اسلامی در صحنه بین الملل با هدایت امامین انقلاب بیان داشت و افزود: در اعماق آفریقا، اروپا و آمریکای لاتین تفکر مقاومت در برابر امپریالیسم جهانی و صف آرایی در برابر شیاطین و استکبار جهانی یکی از دستاوردهای سپاه می باشد.

وی یکی از قله های درخشان مبارزه با استکبار را مبارزه با رژیم غاصب و کودک کش اسراییل و همچنین مبارزه با تفکر الحادی داعش که مولود استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل است معرفی نمود که با رشادت‌های سپهبد شهید قاسم سلیمانی، نقشه های دشمنان نقش بر آب شد.

سرهنگ احمدی جابری ضمن اذعان اقتدار و عزت روزافزون ملت ایران در مبارزه با استکبار جهانی از دیگر دستاوردهای سپاه و انقلاب اسلامی را اخراج آمریکای جنایتکار از منطقه که انشاالله به زودی اتفاق خواهد افتاد بر شمرد و گفت: سپاه پاسداران در کنار سایر نیروهای مسلح، اقتدار، عزت و امنیت پایدار را برای مردم عزیز ایران اسلامی رقم خواهند زد.

وی در پایان انقلابی ماندن سپاه را به پاس خون شهدایی چون قاسم سلیمانی ها، مطهرنیاها و رحمانیان ها دانست و اعلام داشت: سپاه به واسطه ماموریت ذاتی خود که همان پاسداری از انقلاب است، همیشه انقلابی بوده، هست و انشاالله خواهد ماند که به همین دلیل نیز همیشه مورد غضب دشمنان بیرونی و منافقین داخلی بوده است


نام:
ایمیل:
* نظر: