دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۰۹:۲۱
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۲۹۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
تربیت بدنی سپاه جهرم خبر داد:
مسابقات والیبال جام رمضان یادواه شهدای بسیج شهرستان جهرم از تاریخ ۲۰ فروردین تا ششم اردیبهشت، توسط هیئت والیبال بسیج با شرکت ۵ تیم برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، مسابقات والیبال جام شهدای بسیج به مناسبت ماه مبارک رمضان در شهرستان جهرم با شرکت ۵ تیم برگزار گردید. 

ابوالفضل محمدپور مسئول تربیت بدنی سپاه جهرم در گفتگو با تنویر اظهار داشت: پس از ۱۵ شب برگزاری مسابقات به صورت دوره ای، در پایان، تیم های شهیدان محبی، شهیدان باشد جهرمی و شهیدان ابوئیان و راهپیما به ترتیب به مقام های اول، دوم و سوم مشترک این مسابقات، رسیدند و تیم شهید تواره به کاپ اخلاق این بازیها دست یافت. 

وی در ادامه بیان داشت:  تیمهای شرکت کننده در این مسابقات، با نام مقدس شهدا به جهت پاسداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز شهرستان، در مجموعه فرهنگی ورزشی امام امیر المومنین (ع) ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم، به رقابت پرداختند.

 سرهنگ محمدپور  در پایان گفت: مسابقات جام رمضان با مدیریت هیات والیبال بسیج،  جناب آقای دلپسند و  همکاری داوران، سرپرستان ،مربیان و بازیکنان با انجام 15 بازی در دو مرحله دوره ای و حذفی برگزار شد که از دست اندرکاران و اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز تقدیر و تشکر به عمل می آید. 

نام:
ایمیل:
* نظر: