يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۱:۳۶:۳۱
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۳۰۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا س گفت: دوره طرح ولایت با همکاری قسمت تعلیم و تربیت سپاه جهرم، به مدت یک روز با محتوای اعتقادی، در مجتمع امام امیرالمومنین ع برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، خانم فرهادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا س این شهرستان در گفتگو با خبرنگار بسیج،  گفت: دوره طرح ولایت با همکاری قسمت تعلیم و تربیت سپاه جهرم، به مدت یک روز با محتوای اعتقادی، در مجتمع امام امیرالمومنین ع برگزار شد.

خانم فرهادی ضمن تقدیر از حضور پرشور بسیجیان در این دوره، افزود: تعداد ۳۴۰ نفر از بسیجیان پایگاه های مقاومت اعم از فرمانده و اعضای شورای پایگاه، اعضای گردان الزهرا س،  فعالان قرآنی و اعضای شورای حوزه مقاومت و... شرکت نمودند. 

وی گفت: این دوره با موضوعاتی از قبیل احکام، توحید، معاد، طرح کلی اندیشه اسلامی، بصیرتی سیاسی و کارگاه سواد رسانه، با حضور مربیان شهرستان جهرم، به مدت یک روز، برگزار شد. 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا س در پایان بیان داشت: در این مراسم از مسئول تعلیم و تربیت، مسئول قرآنی، مربیان فعال و سرمربی حلقات صالحین این حوزه، با اهداء لوح، تقدیر به عمل آمد.
نام:
ایمیل:
* نظر: