دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۰۳:۰۴
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۳۰۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
همزمان با دهه فجر انقلاب
۱۶ گروه سرود از بسیجیان مسجد امام حسین(ع)، در دهه فجر انقلاب اسلامی، در ششمین جشنواره این رویداد به رقابت می پردازند.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، ۱۶ گروه سرود طی چهار شب، در ششمین جشنواره سرود فجر بسیجیان مسجد امام حسین ع جهرم، در حال رقابتند .

مسعود گواهیان فرمانده پایگاه امام حسین ع در حاشیه برگزاری این جشنواره که همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در حال برگزاری است، اظهار داشت: ششمین جشنواره سرود بسیجیان مسجد امام حسین ع با شرکت حدود ۹۰۰ نفر از بسیجیان پایگاه در قالب ۱۶ گروه سرود، طی چهار شب به رقابت می پردازند.

وی هدف از برگزاری این برنامه را جذب نونهالان و نوجوانان به مسجد عنوان داشت و افزود: برنامه های فرهنگی باید با کیفیت و جذابیت بالایی برگزار شود تا در عرصه جنگ نرم فرهنگی بتوان بر توطئه های دشمنان فائق آمد.

فرمانده پایگاه امام حسین ع در ادامه از استقبال خوب بسیجیان و خانواده های ایشان از این جشنواره و دیگر برنامه های فرهنگی پایگاه خبر داد و گفت: از جذابیت‌های جشنواره امسال اجرای گروه سرود پیشکسوتان پایگاه است که به صورت افتخاری در این جشنواره به اجرا می پردازند

گواهیان ضمن تاکید بر اجرای سرودهایی با مضامین انقلابی، اعتقادی و ... در این جشنواره، عنوان داشت: به گروههای برتر سرود در این دوره از رقابتها ۲۰۰ میلیون ریال هدیه نقدی تعلق می گیرد.

وی شاخصه های انتخاب بهترین اجراها را تکخوانی برتر، جمع خوانی برتر، ابتکار برتر، استفاده از لباس و طرح های برتر و ... عنوان نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر: