يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۲۹:۲۰
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۳۰۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
مسئول بسیج سازندگی سپاه جهرم خبر داد:
سرهنگ مصطفی نورزاد گفت: برنامه های مختلف جهادی در مناطق محروم شهرستان جهرم به مناسبت هفته بسیج سازندگی توسط گروههای جهادی بسیج در حال اجراست.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، سرهنگ مصطفی نورزاد، مسئول بسیج سازندگی سپاه این شهرستان،  در مصاحبه با خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: به مناسبت 17اردیبهشت ماه سالروز تأسیس بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری در سال ۱۳۷۹ و هفته بسیج سازندگی، برنامه های متنوعی توسط جهادگران این عرصه در مناطق محروم شهرستان جهرم در حال برگزاریست. 

وی در ادامه بیان داشت: اجرای بیش از 100پروژه محرومیت زدایی در چند سال اخیر شامل تعمیر و تکمیل منزل محرومین،مسجد و حسینیه ، زمین ورزشی، غسالخانه، حوضچه تغذیه مصنوعی، آبرسانی و... توسط بسیج سازندگی و گروههای جهادی بسیج صورت گرفته است. 
مسئول بسیج سازندگی سپاه جهرم بیان داشت: فعالیت گروه های جهادی در طول سال و مناسبت های مختلف در مناطق محروم در عرصه های عمرانی ، سلامت، فرهنگی تربیتی، آموزشی و اجرای رزمایش جهادگران فاطمی برگزار می شود.

وی با اشاره به فعالیت مستمر و موثر در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا در زمینه پایش، مراقبت و مبارزه با بیماری کرونا(واکسیناسیون ،مرکز نگهداری بیماران و...) یادآور شد: برگزاری رزمایش های مواسات و کمک های مومنانه و تهیه و توزیع بیش از ۱۲۰ هزار بسته کمک معیشتی، در ایام کرونا تا کنون و ارائه کمک های مومنانه دیگر شامل جهیزیه ،بسته های بهداشتی،لوازم التحریر ،نذر خون،قربانی و... از جمله فعالیتهای بسیج سازندگی در چند سال اخیر بوده است. 

وی افزود:  تأسیس 30 صندوق قرض الحسنه مردم یار بسیج در سطح مساجد و محلات و پرداخت 100میلیارد ریال وام های قرض الحسنه به اعضاء از ابتدای تأسیس تا کنون، ارائه تسهیلات اشتغالزایی خرد و خانگی و تولیدی به مبلغ 120میلیارد ریال در دو سال اخیر، از دیگر خدماتی بوده که بسیج سازندگی سپاه جهرم در راستای ماموریت ذاتی خود در راستای تحقق شعارهای سالهای اخیر، انجام داده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: