پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۳۸:۴۲
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۳۱۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۸
مدیر دارالقرآن بسیج جهرم خبر داد:
حسن عزیزی نیا گفت: ۱۶۰۰ بسیجی در مرحله حوزه ای در مسابقات قرآن شرکت داشتند که ۲۳۴ نفر از ایشان موفق به راه یابی به مرحله شهرستانی شدند.
به گزارش روابط عمومی سپاه جهرم، حسن عزیزی نیا مدیر دارالقرآن بسیج این شهرستان، از برگزاری مسابقات قرآن بسیج در مرحله شهرستانی در دو بخش خواهران و برادران خبر داد.

حسن عزیزی نیا گفت:مرحله اول این مسابقات با رقابت بین ۱۶۰۰ نفر از بسیجیان پایگاه های مقاومت و عموم مردم ، در حوزه های محلات برگزار شد که از این تعداد حدود ۲۰۰ نفر در ۳۴ رشته به مرحله شهرستانی راه یافتند.

عزیزی نیا افزود: مسابقات قرآن بسیج جهرم در مرحله شهرستانی با رقابت قریب به ۲۰۰ نفر در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه _۲۹و۳۰ شهریور_ با حضور سرهنگ اسماعیلی جانشین فرمانده سپاه جهرم و حجت الاسلام صحرائیان معاون تعلیم و تربیت سپاه جهرم در محل موسسه قرآنی دارالتحفیظ الهادی علیه السلام برگزار شد و نفرات برتر به مرحله استانی این مسابقات راه پیدا کردند. 

مدیر دارالقرآن بسیج جهرم خاطرنشان کرد: مسابقات قرآن بسیج با رویکردی جدید از سنین کمتر از ۷ سال تا بزرگسال در مرحله اول با رقابت بین پایگاه های بسیج در مساجد برگزار شد و تا مرحله کشوری ادامه می یابد. 
وی افزود: در این ماه های اخیر هر چه دشمن به قرآن اهانت کرد، ارادت و علاقه مردم به قرآن بیشتر شد تا جایی که میزان ثبت نام مسابقات قرآن  امسال در جهرم از ۸۰۰ نفر به هزار و ۶۰۰ نفر افزایش پیدا کرد که این رشد دوبرابری در جهرم نشانه علاقه مردم به قرآن و عترت و همچنین حضور فعال مردم در مسابقات قرآنی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: