چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۴:۱۲:۰۳
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۳۱۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰
خدمتی دیگر از بسیج سازندگی سپاه جهرم
در هفتمین روز از هفته دفاع مقدس، پروژه آسفالت گلزار شهدای روستای چدرویه بخش کردیان، با حضور فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جهرم افتتاح و به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان جهرم، در این پروژه که به صورت مشارکتی با تامین قیر رایگان توسط بسیج سازندگی سپاه جهرم و با همکاری شورای اسلامی، دهیاری روستای چدرویه و شرکت پارسه بنا، صورت گرفت  ۵۰۰۰ متر مربع از مسیر روستا تا گلزار شهدا، به ارزش ده میلیارد ریال آسفالت شد تا رفت و آمد اهالی روستا و خانواده معزز شهدا تسهیل گردد.
در آیین افتتاح این پروژه که با حضور اهالی روستا صورت گرفت سرهنگ طالبی فرمانده ناحیه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس از دستاوردهای سپاه پاسداران، خدمات محرومیت زدایی بسیج سازندگی به مناطق محروم را نام بردند که در قالب پروژه های مختلف از جمله آبرسانی،جاده روستایی،مسکن محرومین و... اجرایی می گردد.
یوسفی مسئول شورای اسلامی روستای چدرویه نیز به نمایندگی از اهالی روستا از زحمات بسیج سازندگی سپاه ،شرکت پارسه بنا،خیرین و نهاد ها و ارگان هایی که در بحث زیرکوبی و آماده سازی جاده همکاری نمودند تقدیر و تشکر نمود و اجرای این پروژه را مایه رضایت و دلگرمی اهالی دانست.
گفتنی است دیدار با خانواده شهید غلامرضا یوسفی از دیگر برنامه های حضور سرهنگ طالبی در روستای چدرویه بود.
در حاشیه این مراسم سرهنگ نورزاد مسئول بسیج سازندگی سپاه جهرم اظهار داشت: گروه های جهادی بسیج در طول تابستان با برگزاری اردوهای جهادی در عرصه های عمرانی،فرهنگی،سلامت و... و ارائه خدمات مومنانه( بسته های معیشتی ،جهیزیه و لوازم خانگی،نذر خون،قربانی و ...)، برپایی موکب های پذیرایی و اطعام در ایام ماه محرم و صفر به عموم مردم به ویژه محرومین و مستضعفین خدمات ارزشمندی را ارائه نمودند.
همچنین با آغاز سال تحصیلی جدید به همت گروه های جهادی و پایگاه های مقاومت بسیج و همکاری خیرین بالغ بر ۲ هزار بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند در مناطق مختلف شهرستان اهداء گردید.
وی افزود: گروه جهادی کانون بسیج فرهنگیان تعدادی از معلمان بازنشسته را به صورت داوطلبانه، در مدارس فاقد معلم در روزهای ابتدایی بازگشایی مدارس در بخش سیمکان بکارگیری نمود.
نام:
ایمیل:
* نظر: