آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
جانشین سپاه کازرون
جانشین سپاه کازرون: به مناسبت روز پدر از پدران شهدای کازرون تجلیل به عمل آمد
سرگرد پاسدار سید اصغر حسینی جانشین سپاه ناحیه شهرستان کازرون به گرامیداشت میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر اظهار داشت: به مناسبت میلاد مولی الموحدین امام علی(ع) که به نام روز پدر می باشد در مراسمی در روستای بلیان کازرون از برخی از پدران شهدای شهرستان کازرون تجلیل به عمل آمد.
وی به برگزاری مراسم قدردانی از پدران شهدا با همکاری بنیاد شهید شهرستان اشاره داشت و ادامه داد: در این مراسم که همراه با چاووشنی خوانی، قرائت قرآن، اجرای گروه سرود و ذکر اهل بیت در رثای امیرالمومنین همراه بود حجت الاسلام والمسلمین رستمی در باب فضائل بی نظیر حضرت علی(ع) با توجه به روایات و احادیث به سخنرانی پرداخت.
حسینی به اهدا هدیه به افرادی  که به نام زیبای امام علی علیه‌السلام بود  می باشند به  قید قرعه  گفت و تصریح داشت: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا خصوصا پدران شهدا که در روز میلاد امام علی(ع) که به روز پدر مزین شده با حضور ریاست بنیاد شهید کازرون از مقام پدران بزرگوار شهدا  شهرستان  از سه پدر شهید سید جلیل حسینی، فاضل امینی و عبدالنبی پوسکانی تقدیر به عمل آمد.
یادآور می شود روستای بلیان در 10کیلومتری شرق شهرستان کازرون با تقدیم 35شهید در دوران انقلاب و دفاع مقدس برای کشور نقش آفرینی نمود است.
نام:
ایمیل:
* نظر: