آخرین اخبار
کد خبر: ۱۳۱۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
فرمانده حوزه حضرت خدیجه(س) سپاه کازرون
فرمانده حوزه حضرت خدیجه(س) سپاه کازرون خبر داد: بیش از 100 برنامه به مناسبت دهه فجر در بخش کنارتخته شهرستان کازرون اجرا می شود.
خواهر بسیجی سمیه علی پور فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه(س) با گرامی داشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی، ورزش و اجتماعی در بخش کنارتخته شهرستان کازرون انجام می شود.
 وی با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر تصریح داشت: بعد از گذشت 45 سال از پیروزی انقلاب اسلامی علی‌رغم همه توطئه آفرینی‌های دشمنان که تلاش می‌کردند انقلاب اسلامی را در همان روز‌های اول متوقف کنند و در مقاطعی ایران را محور شرارت معرفی کنند، اما باگذشت  نزدیک به نیم قرن از عمر بابرکت انقلاب اسلامی همه می‌بینند که انقلاب اسلامی درخت پرثمری شده است که ریشه‌های آن در دل همه مردم مظلوم جهان قرار دارد.
علیپور تصریح کرد: در شهر ولایت‌مدار و انقلابی کنارتخته برنامه‌هایی با محوریت بسیج شامل نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، نواختن زنگ انقلاب، جشن بزرگ انقلاب، عطرافشانی مزار شهدا، نشست‌های حضوری ، میقات صالحین، نمازجمعه، اردو‌های جهادی، دیدار با خانواده معظم شهدا، راهپیمایی ۲۲ بهمن و دهها برنامه دیگر با مشارکت عموم  برگزار خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: