گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۸۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۷
در اولين روز از هفته مبارك بسيج 92
اگر سيد الشهدا (ع) اسلام را زنده نگهداشت و مذهب را بيمه كرد ، شهداي ما نيز نظام جمهوري اسلامي ايران را بيمه كردند .
به گزارش تنوير سپيدان ، يادواره شهداي پايگاه مقاومت ولي عصر (عج) ناحيه مقاومت بسيج سپاه سپيدان در اولين روز از هفته مبارك بسيج 92 برگزار شد .
در اين مراسم ، سرهنگ پاسدار سلمان خواست خدايي معاون محترم هماهنگ كننده لشكر 19 فجر ياد و خاطرات شهداي 8 سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامي را سر مشق كار و زندگي بسيجيان دانست و از بزرگان و يادگاران 8 سال دفاع مقدس خواست آنچه بر انقلاب اسلامي و بر جوانان ما در 8 سال دفاع مقدس گذشت را براي جوانان و نسل سومي هاي انقلاب تفسير و زنده كنند و سينه به سينه انقلاب و جنگ تحميلي را مانند حماسه عاشورا زنده نگهدارند .
سرهنگ خواست خدايي با يادآوري تلاقي ايام محرم و هفته مبارك بسيج گفت : اگر سيد الشهدا (ع) اسلام را زنده نگهداشت و مذهب را بيمه كرد ، شهداي ما نيز نظام جمهوري اسلامي ايران را بيمه كردند .
خواست خدايي سه ويژكي 1 - دين و دينداري همراه با اعتقادات قوي مردم 2 - پيروي از رهبري و ولايت فقيه 3 - وحدت و يكپارچگي مردم را عامل اصلي پيروزي انقلاب اسلامي دانستند و از بسيجيان و جوانان نسل سوم انقلاب خواستند با تاسي از حماسه عاشورا و الهام گرفتن از راه و خط و مشي شهداي انقلاب و جنگ تحميلي ، با داشتن روحيه بسيجي ، همانند شهدا و يادگاران دفاع مقدس پشت سر رهبري باشند و دشمنان نظام را از دستيابي به آب و خاك ايران اسلامي مايوس نمايند .


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: