چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۴۵:۵۳
آخرین اخبار
کد خبر: ۲۴۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۸
جانشین اطلاعات لشکر 19 فجر:
حاج اکبر توانا جانشین اطلاعات لشکر ۱۹ فجر و سخنران ویژه یادواره «مرواریدهای اروند» در گفت‌و‌گو با خبرنگار تنویر لارستان اظهار داشت: این یادواره خیلی برایم جالب بود، زمانی که وارد حسینیه شدم یاد جبهه و جنگ افتادم و احساس کردم در منطقه جنگی هستم سنگرها و دیواره‌هایی که از گونی پوشیده شده بود همانند کانال‌هایی بود که در شلمچه و فاو وجود داشت.
حاج اکبر توانا  افزود: برخورد مردم نسبت به یادواره خیلی مشتاقانه بود و همه با عشق و علاقه آمده بودند، البته مردم لار و گراش جزء کسانی بوده‌اند که از جبهه و جنگ پشتیبانی زیادی می‌کردند و همیشه با دفاع مقدس همراه بوده‌اند؛ فرزنداشان در جبهه و خودشان نیز در پشت جبهه پشتیبانی می‌کردند.

جانشین اطلاعات لشکر ۱۹ فجر در مورد حال و هوای نیروهای پایگاه شهید همنشین‌فرد گفت: بچه‌ها احساس جبهه و جنگ را داشتند وقتی حالت بچه‌ها را می‌دیدم به یاد صحبت‌های مقام معظم رهبری می‌افتادم که می‌گفتند اگر این بسیجیان بیشتر از جوانان دفاع مقدس نباشند کمتر هم نیستند (نقل به مضمون) و این سخنان در مورد آنها صدق می‌کرد.

توانا در پایان صحبت‌هایش گفت: مردم لار واقعا مردمی مومن، متدین، باخدا و پشتیبان ولایت فقیه هستند، بنده همه شهرستان‌ها را دیده‌ام ولی در مردم لار، عشق و علاقه خاصی وجود دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: