گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۲۵۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۲
همزمان با روز درختكاري
ناحيه مقاومت بسيج سپاه سپيدان روز گذشته میزبان نشست صمیمی پرسنل پايور و وظيفه سپاه سپيدان با نماینده مردم سپيدان در مجلس شورای اسلامی بود .
به گزارش تنوير سپيدان ، صبح روز گذشته مهندس سيد عنايت الله هاشمي نماينده مردم شريف سپيدان در جمع پرسنل سپاه سپيدان حاضر شد و در نشستي صميمي به گفتگو و تبادل نظر با پرسنل سپاه سپيدان پرداخت .
در ابتداي اين نشست مهندس هاشمي خود را از بدنه سپاه و بسيج دانست و اظهار كرد : من خود از بنيانگذاران سپاه در شهرستان سپيدان بودم و در ابتداي تاسيس 12 نفر از طرف استان به عنوان ستاد فرماندهي سپاه سپيدان مشخص شدند كه فرماندهي آنها با من بود . در ابتداي شروع به كار فقط سه قبضه تفنگ M1 داشتيم و شب اول با برگزاري تور ايست و بازرسي ، چند قبضه اسلحه ديگر را كشف كرديم كه در طول يك ماه تعداد اسلحه هاي سپاه به 40 قبضه رسيد . بعد از مدتي چون بنده بومي بودم و به علت اينكه وظايف سپاه سنگين بود و بنده لياقت خدمت در سپاه را نداشتم ، در مسلك ديگري به خدمت مشغول شدم و در تمام ارگانهايي هم كه مشغول به خدمت بودم ، انس و مودت شديدي با سپاه و بسيج داشتم .
نماينده مردم سپيدان خدمت در سپاه را يك وظيفه سنگين و اللهي دانست و پاسداران را جان فداي نظام و رهبر و انقلاب خواند و افزود : انتظاراتي كه از يك پاسدار مي رود ، حتي از يك روحاني نيز نميرود چرا كه مقام معظم رهبري فرمودند سپاه چشم من است .

در ادامه اين نشست صميمي هاشمي اردكاني به سوالات پرسنل سپاه سپيدان پاسخ گفته و به بحث و تبادل نظر پرداختند .

انتهاي پيام /

نام:
ایمیل:
* نظر: